Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Suçlayan değil öneren kazanır

Suçlayan değil öneren kazanır
 

Ebru sanatı- Sökeli sanatçı Mustafa Akgün


“Suçlamayacaksın

Ayıplamayacaksın

Kendi görevini eksiksiz yapacaksın

Daima ama daima güzel düşüneceksin

Sonunda güzele kavuşacaksın”

“Kuantum düşünce bilimi teknikleri”

...

Evet

Bugünlerde yaşadığımız çıkmazlar

İşte burada yatıyor kardeşlerim

Kim olursa olsun

Açtı mı ağzını başlıyor suçlamaya

Suçluyor da suçluyor

Ya kardeşim

Bırak suçlamayı ayıplamayı da

Sen ne düşünüyorsun bu konuda

Onu söyle

Onu öner karşındakine

Özellikle siyasilere sözüm canlarım

Kılıçdaroğlunu dinledim

İl başkanları toplantısında

Gördüm ki hep suçluyor

Gördüm ki hep ayıplıyor

Kendisi bir önermede bulunmuyor

Oysa

Doğru düşünme

Ve düşündüğünü kabul ettirme

Böyle olmaz

Başta da söylediğim gibi

Kimseyi karşına almadan

İşin bilimsel doğrusunu alıp koyacaksın

İnsanların önüne

Onların art niyetsizce senin önermelerine

Kulak vermelerini ve değerlendirmelerini sağlayacaksın

Şurası bir gerçek ki

Ancak sükûnet içerisinde dinlenenler anlam kazanır

Değerlendirmeye alınır

Senin siyasetçi olarak yapman gereken

İşin doğrusunu anlatman ve beklemen olmalıdır

Çalış önce ülke sorunları üzerinde güzelce

Bilimsel saptamalar yap

Ve bilimsel çözümlemeler yap

Siyasi bilimler çerçevesinde anlat bunu insanlara

Bugünün sorunlarını sırala alt alta

Sor bakalım halka

Bak alacağın karşı bildirime

Doğru bulunursa bu saptamaların halkça

Başla çözümlemelerini saymaya

Bugün için en önemli sorun iç barıştır

Bunun bilimsel çözümünü söyle

İkinci sırada dış barış geliyor

Bunun bilimsel çözümü nedir onu söyle

Üçüncü sırada ekonomi geliyor

Sırala ekonomik çözüm önerilerini

İşsizlik yoksulluk açlık açıklık

Nasıl ortadan kaldırılır

Sen bu konuda ne gibi hazırlıklar yaptın

Onları anlat bir, bir halka

Güler yüz tatlı dille

Bırak onu bunu sen kendini anlat halka insanlara

Akla ve bilime uygun şekilde

Şunu unutma

Günümüz artık

Bilimin yaşamın her alanına egemen olduğu gündür

Bilim her şekilde insan yaşamını yönetmektedir

Başarısızlık bilimden uzak durarak çözüm aramaktadır

Bilim çözüm üretir

Bilime dayanmadan konuşanlarınki “Laf salatasıdır”

O kadar

Ben özellikle ülkemiz için temel ekonomik çözüm olan

“Halkçı karma ekonomi”yi halka anlatıp

Onun uygulanmasının neler getireceğini

Halka güzel, güzel anlatmak gerekir diyorum

Çünkü onda

Dayanışma paylaşma üretim bolluğu görüyorum

Ne mutlu suçlamadan ayıplamadan

Doğruyu öneren olana

...

Saygı sevgi

Ve aklın egemenliğinde yeşermiş barış günlerine

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..