Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

SUÇLAYICI SİYASET YANLIŞ

Evet

Sevgili Türk Siyasetçileri

Evet

 

Gördüğüm kadarıyla

Sizler

Hepiniz ama hepiniz

Yani

Türk Siyasetçilerinin çoğunluğu

(Sayıca azınlıkta olsalar da

Doğruları tenzih ederim)

Suçlayarak siyaset yapıyorsunuz

Bu yanlış

Yanlış çünkü

Suçlama

Kazanım elde ettirmiyor sizlere

Hâlbuki

Siyasetçinin

Attığı her adım

Söylediği her söz

Yaptığı her davranış

Güzel mi güzel olacak

Yani

Halkta olsun

Diğer partilerde olsun

Dikkat çekecek bu yaklaşımlarınız

Doğru dedirtecek

Diğer siyasetçiler tarafından

Ve de

Halkın tamamı tarafından

Kabul görecek

İşleme geçirilecek

Ülke için kazanım yaratacak

 

Yani

Boş düşünmeyeceksiniz

Boş konuşmayacaksınız

Boş davranmayacaksınız

Yararlı

Düşünecek

Söyleyecek

Davranacaksınız

 

Bu yaklaşım

Allah öğütlerinden olup

Kuantum Düşünce tekniklerinin

Omurgasını oluşturmaktadır

 

Kuantum Düşünce Teknikleri

Şu kurguyu kullanır:

Suçlamayacaksın

Ayıplamayacaksın

Şikayet etmeyeceksin

Kendi sorumluluğuna

Dört dörtlük yaklaşımda bulunacaksın

İşini

Geliştirdikçe geliştireceksin

İnsanlığa hayırlı hizmetlerde bulunacaksın

Daima

Güzel beklentilerde bulunacaksın

Ve de

Güzelle buluşacaksın

Şunu bileceksin

İnsan ne beklerse ona kavuşur

Güzel bekleyen güzelle

Çirkinlik bekleyen çirkinlikle buluşur

 

Bu bağlamda

Yeniden siyasetçi kardeşlerime dönüp

Diyorum ki

Sevgili kardeşlerim

“Maksadınız üzüm yemek olsun

Bağcıyı demek değil”

İşte bunun için

Sizi

“Suçlayıcı değil önerici” siyasete çağırıyorum

 

Gelin bu noktaya

Ülke için

En hayırlı siyaseti yapmış olursunuz

Adınız

Ülke tarihine altın harflerle yazılır

Dünya durdukça da asla silinmez

 

Burada

Yeri gelmişken

Adını Türk Tarihine

Altın harflerle yazdırmış olan

Sevgili Atatürk’ümüze saygı sevgi sunuyor

Ve Allahtan rahmetler diliyorum

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..