Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '07

 
Kategori
Güncel
 

Suclu aranıyor !...

Suclu aranıyor !...
 

Beşer hep bir arayış içinde olmuştur.

Şimdi ise bir suçlu aramaya başlıyacağız.

Tetiği çekenmi ?
Çektiren mi ?
İç odaklar, dış odaklar. Medya yazacak, politikacı konuşacak, her zaman olduğu gibi. Bu hırçın dalgalar, gene sessizliğe gömülüp gidecek.Her zaman ki gibi ; geride gözleri yaşlı aile, kapalı kapılarının ardında yaşıyacak.

Bu gün unutulmasa bile unutulmaya, unutturulmaya çalışılacak.Hayatın döngüsü adı altında.

Kurşunu sıkan, sıktıran ise, onun terazisine, kanatları altına sığınıcak.

Adı Yargı, adı adalet.
Suçlu kim diye aramıyorum artık.Suçlu ben !
Tek fert olarak soruyorum kendime ?
Ne kadar suçluyum ?
Görmemezlik gafletine ne kadardır kapılmışım.Kulaklarım ne zamandır duymuyor.
Ne zamandır susuyorum.
Bana sunulan bu Cumhuriyeti ne kadar zamandır umursamaz olmuşum.
Şimdiye kadar ondan aldığımın yüzde kaçını ona verebilmişim.
Yargıma kurşun sıkılmış, şimdi suçlu arıyorum.
İsyan ediyorum. İçimden onu bunu suçluyorum.
Ya ben hic mi suçlu değilim?

Ya siz, vicdan mahkemenizi kurdunuz mu?
Hesabı birilerine vermekle mükellef değiliz, kendimize verelim.
Her şeye sahibiz.Beğensekte, beğenmesekte bir Cumhuriyetimiz, bir Ulusumuz, bir Vatanımız var.
Onu yaşatalim. Onunla yaşayalım.
Bir başka fırtına da yeni suçlular aramıyalım.
Hepimizin başı sağolsun.
Aradan bir sene geçti...
Saygılarla.

 
Toplam blog
: 271
: 1289
Kayıt tarihi
: 20.02.07
 
 

Bütün canlıları seven, kendi penceresinden yaşamı anlamaya çalışan, onlardan bir şeyler öğrenmek ist..