Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '09

 
Kategori
Mizah
 

Suçlu ayağa kalk...

Suçlu ayağa kalk...
 

<ı>

"Derenin intikamı acı olur".(Recep Tayyip Erdoğan)

Evet, Başbakan'ımızın dediği gibi dere intikamını aldı...Dolayısıyla suçlu bulundu...

Sele kapılıp hayatını kaybeden vatandaşlarımız da bu intikamın kurbanı olmuş oldular...

Ey dere, insafsız dere, bu mu senin adaletin dere...

Eğer intikam alıyorsan, adresleri mi şaşırdın dere...

Ey dere suçlu dere, ayağa kalk...

Anlat bakalım nedir bu intikam...

Anlat, anlat da bilelim dostumuzu düşmanımızı...

Söz: Savunmanın

"Benim adım dere"

Doğayı, özellikle de insanları çok severim.

Dağlardan taşlardan alırım suyumu...

Yağmur ve kar sularıyla çoşarım...

Ve kendi yolumu kendim bulurum...

Sağıma soluma ev yapılsın istemem...

Adlarına belediye başkanları deniyormuş, seçimlerle iş başına geliyorlarmış. Ben onlardan çok çektim.

Yolumun üzerine, sağıma soluma evler yaptılar. Benim özgürlüğümü kısıtladılar. Biraz da sinirlendirdiler öfkelendirdiler !

Çok söyledim belediye başkanlarına, ihtarlar yaptım, geliyorum , geleceğim dedim. Önce ufak ufak uyardım, dikkatli olun dedikçe onlar: Takdir-i ilahi dediler.

Bu kentte belediye başkanlığı yapmış başbakanın, beni suçlamasını anlamıyorum ve" siyasi" buluyorum.

Siyasilerin bu oyunlarından masum insanların hayatlarını kaybetmelerine ben de çok üzülüyorum. Ne yapayım benim adım dere, frenlerim tutmaz, tersine dönemem, benim yolum açılsın, etrafıma evler yapılmasın, ister ıslah edin, ister gem vurun, ben hepsine razıyım. Sevdiğim insanların böyle eften püften şeylerle yaşamlarını kaybetmelerine en çok ben üzülüyorum.

Ben suçlu değilim. Beni suçlu ilan eden siyasiler suçludur. Ben intikamcı değilim. İntikam ilkel bir duygudur. Ben böyle duygular taşımam.

Ben suçsuzum, sayın yargıç.

Bana göre suçlu, beni suçlarına ortak etmek isteyen, yıllardır üzerimden siyasi rantlar sağlayan siyasilerdir.

Karar verildi:

Gelecek sel felaketine kadar mahkeme ertelendi...

<ı>

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..