Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '10

 
Kategori
Öykü
 

Suçlu kim 1

Suçlu kim 1
 

Sağnak halinde yağmur yağıyordu. Adam pardesünün yakasını yağmurdan koruması için kaldırmıştı ama faydasızdı. Zaten pek de yağmura aldırış etmiyordu. Dalgın dalgın yürüyordu. Bir çok sıkıntısı vardı. Bu kadar sorunun altından nasıl kalkacağını düşünüyordu. Bir yandan ödenecek faturaları bir yandan evi nasıl adam edeceğini düşünüyordu.

Kısacası işi zordu. Anahtarıyla kapıyı açarken içeri isteksiz isteksiz girdi. Adımları geri geri gidiyordu. Bu haline bir anlam veremedi… Anahtarıyla kapıyı açıp içeri girdi. Evi görünce beyninden vurulmuşa döndü evin dağınık olduğunu biliyordu ama bu kadar tahmin etmiyordu. Nereden başlayacağım diye düşünürken telefonu acı acı çaldı. Kim olabilir ki diye endişe içinde ahizeyi kaldırdı.

Karşı taraftaki sesi tanıyordu. Çocukluk arkadaşı Salih’in kızıydı. Ağlayarak konuşuyordu. “Murat ağabey babamı öldürdüler ne olur yardım et” bunları söyleyebildi ancak sonra hıçkırıklara boğuldu. Telefonu kapatır kapatmaz hemen anahtarları, silahını ve kimliğini kontrol ederek apar topar çıktı. Hemen bir taksi çevirdi ve adresi söyledi.

Arkadaşının evine geldiğinde ortalık ana baba günüydü. Polis arabaları ve ambulanslar vardı. Hemen kimliğini göstererek içeri girdi Salih’in kızı Merve’yi buldu. Merve Murat’ı görür görmez hemen boynuna sarılıp ağlamaya başladı. Murat kızı teselli etmeye çalıştı ama bunca yıllık dedektiflik hayatında hiç bunu başaramamıştır. Sonra Merve’yi sakin bir yere götürdü.

- Tamam biraz sakin ol! bana olanları anlat..

- Kız gözyaşlarını silerken hala ağlıyordu. Son bir çabayla kendini toparlamaya çalıştı.

-Eve gelirken yatak odasının lambasını açık gördüm. Önce dikkatimi çekmedi. Sonra bu saatte babamın yatak odasında ne işi var diye düşündüm. Hemen hızlıca eve girdim onu yatak odasında yerde kanlar içinde yatarken buldum. Sonra hemen polise ve ambulansa haber verdim. Sonra da seni aradım.

- Murat ağabey kim öldürmüş olabilir babamı?

- Öldürüldü mü? İntihar olabilir mi?

- Tabiî ki öldürüldü babam niye intihar etsin Murat ağabey…

- Bilmiyorum araştırıp bulacağız. Sen merak etme gerçek neyse onu açığa çıkaracağız.

devam edecek

 
Toplam blog
: 110
: 706
Kayıt tarihi
: 27.02.10
 
 

Gülhane Askeri Tıp Akademisinden Bilgisayar Operatörü olarak çalışıp emekli oldum. Evli ve 2 çocu..