Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '17

 
Kategori
Deneme
 

Suçsuz yere 20 yıl yatıp bir milyon lira tazminat alsam üzülmem, 20 yılda bir milyon mu kazanacağım

Suçsuz yere 20 yıl yatıp bir milyon lira tazminat alsam üzülmem, 20 yılda bir milyon mu kazanacağım
 

Bir başka resimde de başka bir adamın 1 milyon dolar tazminat aldığı yazıyordu.


Böyle şans bize vurmuyor anasını satayım, hani yanlışlıkla tutup götürseler! Benzetseler de olur, tahminen sen öldürmüşsündür.

Nasılsa ben yapmadım vicdan azabı söz konusu olmaz, içim rahat… Yakınların nefret dolu bakışlarına da “Ben yapmadım, üç kuruş tazminat için, anlayın…” şeklinde mesajlar yollarım; belki anlarlar beni!

Riskli yanları olmasa… Ya onca yattıktan sonra tazminat filam verilmezse “Yanılmışız, özür dileriz”… Daha kötüsü maktulün yakınları hapisten çıktığım gün kapıda beklerlerse, bum bum!  Mezarda para ne işe yarar ki! Ya da “Öldü zaten tazminata gerek yok!”

 Böyle düşüncelerin etik olmadığını, aptalca olduğunu bilmeme rağmen bu yokluk çağlarında -belki bazı kimseler için- olabilir yani. İşin elbette hani suç işlemiş hapis yatıyorsun gibi algılanma tarafı da var. Sen kendin rahat olabilirsin ama ailen çevren…

Bu arada 1 milyon liranın (dava edip tazminat alsan bile bu kadar alacağın meçhul) 20 yıl hapis yatmanın karşılığı olup olmadığı meselesi var. Aç biri 30 yıl da yatar ama kendine onurlu diyen ağa, bey tipler hapis yatmayı abartırlar. Sen hiç hapis yattın mı? Hayır, ama ben hiç 1 milyon lira da görmedim!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..