Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

Suçum neydi

Suçum neydi
 

Erhan TÜRKAY


Suçum neydi de istemedin beni

Seni çok sevmiş olmam mı?

Yoksa uğruna can adamam mı?

Suçum neydi benim

Her gece gizli gizli ağlamam mı?

Bazen de ağlayamayıp hıçkırmam mı?

Yoksa sarışın değil de

Karakaş kara göz olmam mı?

Sen Leyla oldun da

Ben uğruna Mecnun olmadım mı?

Hem bana mecnun derler

Ben nasıl mecnun sam

Leyla m beni hiç aramadı

Bir gün olsun halimi sormadı

Suçum neydi benim

Gönlüme düşen kıvılcım mı?

Kor alevler içinde yanışım mı?

Boş bir hayale kapılıp ta

Kanıp aldanışım mı?

Yoksa

Aldanıp ta farkında olmayışım mı?

Erhan TÜRKAY

 
Toplam blog
: 18
: 559
Kayıt tarihi
: 05.04.17
 
 

Bir yürek dolusu şiir ve bir tutam hikaye. Okumasını bilene... ..