Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '08

 
Kategori
Haber
 

Suda doğum!! Modern Türkiye...

Suda doğum!! Modern Türkiye...
 

Gazeteden alıntı


" Suda doğum " olayını, gazetecileri de çağırarak naklen (!) gerçekleşmesini sağlayan Turizmci Günay Arslan ve eşi Laurence Arslan'ı yürekten kutluyorum. Karısının çırılçıplak görüntülerinin gazetelere manşet olmasına aldırmadan , " Tıp " ve tüm "Türk Halkı'na" katkılarından ötürü de teşekkür ediyorum... İhtiyacımız vardı bu görüntülere...Modern Türki'ye nin aradığı kimliğin bu olduğunu düşünmek ve inanmak istemiyorum..

Bu görüntüler " Tıp" fakültesin de ki öğrenciler için belki faydalı donelerdir. Ama bir karış açık et parçasının kimliği "dişi" olduğu sürece, kendini kontrol edemeyen birtakım Türk erkekleri için ne denli faydalı modeldir bilemiyorum.

Yeni doğan bebeği Allah analı babalı büyütsün...

Fotoğraf ve yorumu sizlere kalmış..

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..