Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

BEN ve OLTAMA TAKILANLAR

http://blog.milliyet.com.tr/inkotr

17 Ağustos '12

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
Okunma Sayısı
160
 

Suda yüzen şişe

Suda yüzen şişe
 

YOLA ÇIKARKEN ve VARABİLDİĞİM SON NOKTA.


MERHABALAR SEVGİLİ ARKADAŞLAR

SUDA YÜZEN ŞİŞE

Merak etmişler,

içine “ İMDAT.! “ diye üzerinde yazılı bir kağıdı rulo yapıp,

üstünü bir kırnap ipliği ile bağlamışlar.

Şişenin üstüne de su girmeyecek şekilde bir mantar tıpa koyup, iyice kapatıp,

suya salmışlar.

Şişe, başı boşolarak, uzun ve mücadeleci dalağalar ile boğuşarak bir gün ıssız bir

kıyıya vurmuş.

Şişeyi bulan kişiler, kağıt içindeki mesajı okuyup, hemenşişeyi suya bırakan kişilere haber verince,

ilgili kişilerde hemen şişeyi bulan kişilere haber verip geliyoruz diye haber verirler.

Görmüşler ki şişenin içindeki kağıt ve üstündeki “ İMDAT.!”mesajı ilk gün suya bırakıldığı gibi

Yerli yerinde duruyor.

İşin ilginç yanı ise kağıdın içindeki mesaj ;

-Evet üstümde “İMDAT.!” yazıyor, ancak içimdeki bu mesaj aslında DOĞAYA ve ÇEVREYE saygısı olmayan insanoğluna bir ÖNEMLİ mesajdır.

-YOLA ÇIKARKEN ve VARABİLDİĞİM SON NOKTA.

-Bu kadar uzun zamanda denizin tuzu ile, azgın dalgaların sarsıntıları ile boğuşup durdum.

-Balinalar, köpek balıkları, yunuslar gibi balıklarla zaman zaman arkadaşlık yaparak beraberce yüzerek

uzun yollar kat ettik. Onların hiç birinden bir gram zarar dahi görmedim.

-Yolumun üstündeki rastladığım gemilerin denizi kirletmelerini , çöplerini ve atık pisliklerini gördüm.

Aslında hiçbir şey kâr değil insana
 Ne gücü ne zayıf yanları ne de yüreği
 Gölgesi bir haç (+) gölgesidir kollarını açsa
 Ve kırar göğsüne bastırırken sevdiği şeyi
 Tuhaf bir ayrılıktır hayatı kapkara
 Mutlu aşk yok ki dünyada

Şayet günün birinde bir kıyıya varabilirsem, beni bulan ilk kişi, lütfen beni suya bırakanlara haber versinler. Telefon : (****)-(*** ** **) TEŞEKKÜRLER.!

SUDA YÜZEN ŞİŞE

Kıssadan hisse bu şişenin yüzen hikayesiile mesaj verilmiştir.!

Sevgiler,selamlar ve saygılar efendim.

NECİP KÖNİ – ADANA / TR

                                         Bilgiyi Kullanırsan Büyürsün , Paylaşırsan Efsane Olursun

* * * * * * *

 *DÜNYAMIZ ELDEN GİDİYOR..!
 *Daha Yeşil Bir Dünya için

( http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=184370 )

 NECİP KÖNİ - ADANA / TR

 * * * * * * *

 B u T i K G a Z e T e

 LÜTFEN DİKKAT..!
 
TRAFİKDE DİKKATSİZLİK,CANINIZA ve MALINIZA MAL OLABİLİR.!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Günaydın...belki bir gün suda yüzen şişlerden -potkal- bir tane kalır tek bir tane...''ne güzel bu dünya...ohhh bee'' yazıyordur içinde...kimbilir?...güzel güzel bayramlar olsun...saygıyla...eyvallah...

Nedim ÜSTÜN 
 18.08.2012 9:38
Cevap :
MERHABALAR...Sevgili hemşehrim NEDİM beyciğim :-)) "POTKAL" mı..? "PORTAKAL" mı...? Burası biraz ucu açık kalmış :-)) Bende size ve ailenize hayırlı BAYRAMLAR diler, mutlu ve sağlıklı günler dileğimle..:-)) BEN ve OLTAMA TAKILANLAR  18.08.2012 18:42
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
 
Toplam blog
: 77
Toplam yorum
: 701
Toplam mesaj
: 33
Ort. okunma sayısı
: 594
Kayıt tarihi
: 31.07.12
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem ça..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster