Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Sudan bahaneler

Sudan bahaneler
 

demek sen benim
enimi boyumu
şuyumu buyumu
değişik huyumu
şaşı gözümü
çatık kaşımı
dik başımı
kırkı geçmiş yaşımı
beğenmedin öyle mi
bunun için olmaz dedin

demek sen benim
çalışmadığım işimi
öndeki iki dişimi
pişirmediğim aşımı
bahane edip
beğenmedin öyle mi
bunun için olmaz dedin

demek sen benim
malımı mülkümü
sonumu ilkimi
azımı çoğumu
varımı yoğumu
beğenmedin öyle mi
bunun için olmaz dedin

demek sen benim
evimi barkımı
dönmeyen çarkımı
senden farkımı
beğenmedin öyle mi
bunun için olmaz dedin

demek sen benim
sana olan duygularımı
aşkımı sevdalarımı
sana yalvarmalarımı
beğenmedin öyle mi
bunun için olmaz dedin

pekiyi öyleyse …

desene
ipe un seriyorum !

Muzaffer Yıldırım 

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..