Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sue Ellen'a memleketten mektup var

Sue Ellen'a memleketten mektup var
 

Sevgili Sue Ellen,

Biliyorum bizim memleketin havasından suyundan nasibini almış olsaydın rakı şişesinde balık olsam derdin, sen ki Amerikan diyarlarının gelmiş geçmiş en şöhretli ayyaşısın, alınmadın di mi ayyaş dedim diye? Demem o ki bu yaşama karşı hoş bir tavır olurdu. J.R. seni balık gözlüm diye sever miydi bilmem. O J. R. ki kötü bir insan, görece sınırlarını aşmış derecede kötü. Biz ne kötüler gördük Sue Ellen, anlatamıyoruz işte. Kötü demeye dili varmıyor insanın, dili varsa kanun engel bir yerde, hain bile demek zor, vatan haini hiç diyemiyoruz Sue Ellen.

Bizim buralarda adettendir rakı şişesine düşüp memleket hadiselerini komplo düzeyinde irdelemek. Böyle irdeleme dediğime bakma. Sen J.R. eve gelmedigi gecelerde martiniye vurup ne derece şuursuz oluyorsan bu da aynı hesap. Damardan veriyorlar bize artık buralarda Sue Ellen, acı yok acı. Damardan uyutuyorlar bizi Sue Ellen, çok dizi var seninkinden iyi olmasın, çok program, kafamız allak bullak, çok laf hiç laf mıdır Sue Ellen? Hatırlar mısın J.R. adam vurmuştu da iyi halden çıkmıştı mapus damından, buralarda kim kime dum duma, yazanı çizeni vuruyorlar, faili malum, vatan millet mağdur. Sue Ellen, seni anlamadılar ben biliyorum. Para pul, koca çiftlik gözünde değildi senin, sana çaresiz ev kadını diyemedik, bilemedik. Bizim de ne plaza var gözümüzde ne alış-veriş merkezi, ne rantiye ne de şantiye varsa yoksa rey-i umumiye. Kızma bana Sue Ellen seni de reyting için kullanıyorum diye.

Benim kadersiz kardeşim Sue Ellen, kocan olacak o hayırsız petrol uğruna ocağını söndürdü yine de gık demedin. Burada kadınlar iki tokata, bir kırığa ev terk ediyor, kadir kıymet, koca değeri bilmiyor. Devlet bunlara ne yapsın Sue Ellen? Sen hiç "Merhaba adım Sue Ellen, ben bir alkoliğim" li toplantılara katıldın mı bakalım? Bizden hiç ses çıkmıyor. "Merhaba adım Ahmet, ben bir uyurgezerim, ben bir uyuşturulmuşum, polemiğe baka baka uyutulmuşum". İdealizm öldü diyorlar, yaşasın popülizm!

Mektubumu burada bitiriyorum Sue Ellen, Eli Teyze'nin de ellerinden öperim, ne çileli kadındır o da, rabbim insana evladın hayırlısını, memlekete cumhurbaşkanının üzerinde uzlaşılmışını versin diyorum.



 
Toplam blog
: 24
: 1019
Kayıt tarihi
: 15.02.07
 
 

Ben Gözde. Yaş: 30. Meslek: Avukat. Medeni hal: Evli. Ruh hali ve saçları: Dalgalı...