Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '10

 
Kategori
Siyaset
 

Süheyl Batum ve Mehmet Cengiz'in ayıbı

Bugün saat 13'de Avcılar'da ADD'nin düzenlediği "Türkiye Nereye Gidiyor" başlıklı bir panel var. Konuk olarak Süheyl Batum(CHP) ve Mehmet Cengiz (İP) katılacak. Ülkenin hal ve gidişini içi burkularak takip eden milyonlarca vatandaştan biriyim. Böyle hassas bir konunun gündemde tutulması ne güzel değil mi? Sabah nöbetten çıktım. Yorgun ama umutluyum. Ne de olsa ülke sorunları konuşulacak. Farkındalık düzeyimiz aratacak. Daha güzel yarınlar için bu birkaç saat bir katkı olacak. Salon? Ağzına kadar doldu. İnsanlar basamaklara taştı. Güzel görseller izliyoruz. Ruhi Su'dan türküler, ulusal birliği destekleyen şarkılar dinliyoruz.

Bu sabah gazetelere daha bir dikkatli baktım. Yandaş basının çakma toplum mühendisliği faaliyetlerine alet olmamak için farkındalık düzeyimi diri tutmaya çalışıyorum. Haber başlıkları ve ayrıntılar ürpertici; köşe yazarını haşlayan bakanlar, teröristbaşı Öcalan'ın Marx'ı aştığı(!) teoriler geliştirme çabaları, "Bütün dünyayı istiyorum İslam için. Beğenen yaşasın, beğenmeyen gebersin!" diye ferman veren(!) tarikat şeyhleri.Daha neler neler. İçim yanıyor...

Bu panel tam bir umut ışığıydı benim için. Ancak İP genel başkan yardımcısı Mehmet Cengiz ancak 13.30'da teşrif edebildiler. Ön sıradakilerle teker teker tokalaşıp seyirciler arasına oturdu. Hayretler içindeyim. CHP genel sekreteri Süheyl Batum daha görünürde yok. On dakika daha bekledim. Etrafa bakıyorum. Memnuniyetsizlik içeren dikkat çekici bir emare yok. Vahdettin'in ifadesiyle "koyun gibi" bekliyoruz. Gazete ve dergi başlıklarına bir daha baktım. Kendi kendime "kimlerden medet umuyoruz?" diye söylendim. Akla şu soru geliyor; Salondaki yüzlerce insana saygısı olmayan bir zihniyetin, bazılarının ifadesiyle "anasını bile satan " zihniyetten ne farkı var? Saygılarımla.

 
Toplam blog
: 68
: 644
Kayıt tarihi
: 17.11.08
 
 

1964 İstanbul doğumluyum. Bekarım. Çocuk hastalıkları uzmanıyım. Halkla İlişkiler ön lisans ve İk..