Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '10

 
Kategori
Blog
 

Suikast yapacaklar bana! Maksat reytingim yükselsin!

Suikast yapacaklar bana! Maksat reytingim yükselsin!
 

soruyorum!


Neler konuştuk neler Ankara’da!

Reytingimin düştüğünü söyleyince “komplo” bile düşündüler benim için! Sanırım MuDo düşündü bunu!

“Sana bir suikast yapalım Abi!” Dedi!

“İçkiden mi zehirleneceğim?” Diye sordum çakır keyif!

“Yok Abi! Bizde çalışan elemanların birinin eline kurusıkı tabanca tutuşturacağız! Gelip seni vuracak böyle bir masada! Masanın altına gizlenirsin ilk patlama sesinde! Bu arada gazlı bezle parmağını sararız oradayken, sonra çıkarsın masanın altından, Allahın verdiği canı ondan başkası alamaz dersin, büyük sükse olur Abi!”

“Kameraya da alalım bu suikasti”

“Tabi! Hepimiz Milliyet Blog’da yazarız bunu, Facebook’ta paylaşırız! Reytingin tavan yapar Abi!”

Arkadaşlara baktım!

“Ne diyorsunuz arkadaşlar? Olur mu?”

Hepsi İttihat ve Terakki’ci kesildi!

“Olur!”

“Yanlış tabanca olmasın ha! Sahiden gitmeyelim!”

“Olmaz!”

“Hatta işi uzatırız bana bu suikastı bir Paşa azmettirdi deriz!”

“ Var mı bir Paşa tanıdığın Abi?”

“Var tabi! Sokullu Mehmet Paşa var ya!”

“Onu biz de tanıyoruz da o çok eski Abi!”

“Yok ya! Emekli mi şimdi yoksa?”

“Kanuni’nin Paşası o Abi!”

“Olmadı o zaman! Kanunisiz bir Paşa bulalım!”

Bulacaklar!

Bir de Resneli Niyazi arıyor MuDo!

Beni o vuracak!

Bir ay içinde suikastım hazır!

Reytingim tavan yapacak!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..