Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '12

 
Kategori
Mizah
 

Suikastım Fahriye'den!

Bende de zehir var!

Fahriye’ye sevdalandığımdan beri zehir taşıyorum ben!

18 yaşına girmiştim!

Ondan önce de irili ufaklı sevdalarım olmuştu ama annemin “aklın baliğ olmadan sakın sevdalanma oğlum! İki deliyle uğraşmayayım evde!” uyarısıyla 18 yaşıma girmeyi beklemiştim!

İyi hatırlıyorum “Kıbrıs “ sigarasıyla başlamıştım zehirlenme hayatıma!

O da yeni çıkmıştı ben de yeni girmiştim baliğ yaşıma!

Fahriye dünyalar güzeli bir kızdı! Hatta o yılki kâinat güzeline dört çekerdi benim gözümde!

Fakat!

Fahriye’nin gözü nedense beni görmüyordu! Beni tüysüz mü görüyordu ne!

Bıyık bıraktım olmadı; sakal bıraktım olmadı!

Sigaraya başladım! Gözünün önünde yakar; burnumdan getirirdim dumanını!

Oralı olmazdı!

Duvarlara adını yazmaya başladım! Kenan Evren’in arifesi yıllardı!

“Tek yol devrim!” sloganının “devrim” kelimesini siler “Fahriye” yazardım! Devrimciler beni mazur görüyorlardı!

“Ahmet’e dokunmayalım! O bizden deli!” Derlerdi! Duyardım!

Ama bir gün İslamcılardan dayak yemiştim!

“Tek yol İslam!” sloganındaki İslam’ı silmiş, Fahriye yazmıştım ki Necmettin ve tayfası görmüşler beni!

Çevirdiler önümü!

“Ulan niye İslam’ı sildin? “

“Fahriye yazdım Abi!”

“Fahriye de ne?”

“Sevdam!”

Öyle sevda olmaz böyle olur diye evire çevire dövdüler beni!

Aslında yediğim dayak Fahriyeyle olan ilişkilerimde bir dönüm noktası oldu diyebilirim! Bütün mahalle yediğim dayağı duymuş; haliyle Fahriye de duymuş!

Bakışları sevecendi artık! Kendini suçlu hisseder bir hal görüyordum hallerinde!

Bir gün sahilde oturmuş, sigaramı tüttürüyor, yan gözle de onu kesiyordum ki kalktı yerinden yanıma geldi!

“Ver bir sigara da ben içeyim Ahmet!”

İlk defa ismimi söylüyordu! Ve ilk defa bu kadar güzel Ahmet diyen birini duyuyordum! Sesi ah ah diye yankı yapıyordu sanki!

Heyecandan sigarayı kırdım paketten çıkarırken!

“Ver ver; kırığa parmağımı basarım!”

“A, olur mu Fahriye? Yenisini vereyim sana!”

Ah diyordum içimden; kalbimin kırığına parmağını bassa!

Uzatmayayım ta o yıllardan beri zehir içer zehir solurum ben!

Suikastim Fahriye’den!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..