Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '19

 
Kategori
Şiir
 

Süklüm Söğüt Bahçesi

1.

Halkalar kurulmuş ,

En içten en dışa

Merkezde

Mutluluk,

 

Bağlanmış kollar, kollara

El el üstünde değil sadece

Et et üstünde, insan insan üstünde

Kim üstünse en üstte

2.

Boztepe'den aşağı

Baksan bir daha

Eski hallerinden

Bir eser kalmış mıdır bir daha

Bir nefes uçtu, uçtu ta göklere

Bembeyaz bir güvercinin kanadından 

Bir telek düştü,

Uçtu, uçtu

Rüzgârla beraber,

Gitti, kendinden bihaber.

3.

Kendimi kuş gibi hissediyorum,

Uçuyorum, uçurumdan

Düşmüyorum ama,

Bir kanatlarım eksik, bir de bedenim

Ruhum yükseliyor, 

Uçuyorum,

Kendimi mis gibi hissediyorum,

Mış gibi de olabilir,

Ne farkeder?

4.

Açık açık konuşmak zor,

Robotlarla köpekler,

Net emir bekler,

Herkes farklı yazılımla donandı

Kapasite farklı,

Parmak izi gibi,

Milyonlar, milyarlar

Kim aynı ki...?

5.

Her şey tersi tersine

İsimler mi yanlış

Yazanlar,

Ya yazdıranlar,

Ya da inananlar

Kim haksız,  kim haklı

Kim borçlu,  kim alacaklı?

gerçi;

Kediye aslan kedi,

Aslana “minnak” aslan demeli

Aslan kedi olsun

Kedi aslan beslemeli

Olur mu, bal gibi olur...

6.

"Huzursuz ve sinirliydim."

"Çok ıstırap çektim ve kaygılandım ."

"Endişelendim, asabiydim ve kendime güvenimi yitirdim."

"Tuhaf bir endişe duydum.”

Şiir gibiler hepsi de aslında gerçekler

gerçekten! çığlıklara eşlik eden asılsız asabilikler.

 

7.

Durum, o durum

Alt katta, bodrum

Üstteki bu durum

Apayrı bir kurum

Yok bir sorunum.

Nabız ve solunum

Dinlen son durum

 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..