Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '14

 
Kategori
Güncel
 

Şükür Soma’yı da dua ile hallettik; sorumlu kim ise bir fatiha oksun affedelim bari

Şükür Soma’yı da dua ile hallettik; sorumlu kim ise bir fatiha oksun affedelim bari
 

300 kişi ölmüş adam dua okumaktan bahsediyor… Ne sorumlu var, ne suçlu… Göstermelik bir iki TC salvosu Allah rahmet eylesin… Ölenlerin yakınlarında büyük suç var. Sanki memnun olmuş gibi tövbe tövbe! Niye isyan etmiyorsunuz? Niye ağlayıp sızlamıyorsunuz? Niye yakalarına yapışmıyorsunuz.

Birilerinin işini kolaylaştırıyorsunuz… Devlet niye sorumlu değilmiş söyler misiniz bana! Siz bu ülkenin vatandaşı değil misiniz? Güvenliğinizden bu devlet sorumlu değil mi? Siz TC devletine değil de doğrudan Allah’a mı bağlısınız? Sadece dua edilecekse devlete gerek yok, duayı ben de ederim!

Valla hiç kimse kusura bakmasın, acının fiyatı yoktur biliyorum da bu kabulleniş normal değil. Ölenleri şehit ilan ettiler, size de maaş bağlayacaklar; acınızın fiyatı bu mu? Sattınız mı acınızı! Böyle şey olmaz ya! Başbakan dua edelim diyor herkesin eli havada. Başbakan kendisi için etsin duayı; hem sorumlu hem suçlu, bu ülkeyi ben yönetmiyorum!

Bakanlar birbirine düşmüş “Benim alanıma girmiyor” Haklısınız beyler, benim alanıma giriyor, Tayibin maden bakanıyım ya! Birisi gece gündüz orada yatmış, Allah razı olsunmuş! Bunu facia olmadan önce yapsaydı ben de razı olurdum!

Özdil “müstahak” demiş. Günahım kadar sevmem kendisini; ama doğru söylemiş! Acınız yetmiyor gibi bir de tokatlıyorlar, tekmeliyorlar. Sanki babasının oğlu. Kim bunlar ya! Mührü verdikse geri almasını da biliriz. Dua edelim diyorlar ya, bunların duası kabul olur mu ki… Facia senin yüzünden olsun, sonra kalk dua et. Gezi’de, 17 Aralık’ta bizim karşımızdaydın; ama şimdi yaratanın karşısındasın, çarpılmayasın sakın!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..