Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şükürler olsun!

Evet, sadece şu an kendime karşı, yoğun sevgi ve şefkat duyuyorum. Kendimi sarıp sarmalayasım var. Şükürler olsun!

Önümüzde yeni yıl için katılacağım bir yemek var. Kendi öz bakımım yanı sıra sevdiklerimin de öz bakımlarına katkı koyacak gücü buldum. Şükürler olsun!

Kalbim kuş misali pır pır. Kendime çok güzel, el işi bir file bluz aldım. Rengarenk, parlak, üstelik uzun süredir almak istediğim bir şey. Yakıştı da. Şükürler olsun!

İnsanların içine karışacak kadar kendimden çıkabildim. Hatta onların( tabii bazı yakınlaştığım insanların) yaşamlarını merak eder oldum, onları yakından tanıyabilmek için isteklilik duydum. Şükürler olsun!

Bu liste uzar gider, tıpkı minnet listem gibi. En iyisi ben bunları yeni yıla havale edeyim. Kendimle ve dünyayla barış içinde nice yıllara! Teşekkürler!

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..