Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

21 Temmuz '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Süleyman, Canım, Aşkım, Adamım; Acıktım sana ...

Süleyman, Canım, Aşkım, Adamım; Acıktım sana ...
 

Sevdiğim,

Aşkım,

İki gözümün nuru,

Daha ne diyeyim bi tanem?

Ahh benim kavuşamadığım, adamım, canım...

Gurul, gurul, bir sesler geliyor karnımın taa içinden.. Nedense bir anlam çıkaramadım... Acaba diyorum çok mu boş kaldı şu tok olasıca midem.. Vakit öğle olduğuna göre, galiba ben acıktım aşkım. Nasıl bir insanlıktır ki bu bir Allah'ın kuluda çıkıp ''sen acıktın, karnını doyur'' demiyor a iki gözüm, özlemim..

Ahh sevdiğim, karın açlığı nedir ki taş yesen doyarsın.. Sen gel de benim kalbimin açılığını doyur doyurabilirsen..

Süleyman, iyice şaşırıyorum sana, insan rüyalarda da olsa, bir gelir, bir uğrar, arasırada olsa yav. Ne yapayım aklıma esiverince birden sensizlik, inan olsun ki mutfakta patlıcanlarla kabakları birbirlerine arkadaş bıraktım da geldim. Seslenmek istedim dünyanın tüm teknolojik aygıtlarıyla sana..

Dedim ya, karnımdan sesler geliyor diye, sırf benden gelse iyi, benden yemek bekliyor bütün ev ahalisi Süleyman..

Bugünkü yemek menümde; karışık kızartma, mücver ve peynirli patlıcan var.. Hepsi birbirinin aynı deme. Şimdi yaz. Hava sıcak. Çocuklar az sonra denizden gelecek, hepsi aç bi aç..

Süleyman, ben onlardan da aç. Manim var, gelemem deme sakın bana, gel doyur beni sevdiğim...

STOP!!!

***

Önemli not: Sayın Ahmet Balcı Beyefendinin (yanda linki bulunan) Sevdamın eşi benzeri yok! duygu yüklü şiirini okuyunca kendi duygularımdan gelen acı bir fren sesiyle irkildim ve bu çok daha duygulu seslenişi (karaladım) paraladım..

Şair Ahmet Balcı Beyefendiye ve sevdiğine Süleyman'lı sevgilerimle..

İmza: Süleyman'ın aşkısı..

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..