Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

31 Temmuz '08

 
Kategori
Siyaset
 

Süleyman Demirel''Türkiye'nin altı çürüktür''demiş.

Süleyman Demirel''Türkiye'nin altı çürüktür''demiş.
 

Sayın Süleyman Demirel ve Sayın (Rahmetli) Bülent Ecevit


''Süleyman Demirel'' demişse demiştir!

Mizah bir yumruktur, ne zaman kime vuracağı da belli olmaz. Diyen Sayın Süleyman Demirel'den, hiç unutulmayacak ve akıllar da kalacak olan, o kendilerine has ''Süleyman'ca'' sözlerden oluşan bir potbori yazısı mı desem acaba bu yazıya?

Sayın Süleyman Demirel; Sayın Bülent Ecevit'in (Allah rahmet eylesin) Başbakan olduğu dönemlerde kendisine daima ''Başbakan'' demek yerine;her nedense ''hükümetin başı'' demeyi tercih etmiştir?

1978 de CHP'nin 40 günde Türkçe bilmeyen öğretmenleri alıp öğretmen yapması için, ''Kırk günde kabak yetişmez'' Demiştir..

1980 öncesinde Bülent Ecevit’e! ''DYP'yi ben kurdurdum. Va mı bunun başka izah tazı?'' deyip, sonrasında da Sayın Ecevit için, ''Dört kaz teslim etsen, akşama üçünü kaybedip geri gelir.'' Dedikten sonra, 1980 öncesi mecliste, kendisine muhalif olan Sayın Bülent Ecevit'e tepkisini, ''Ağzınıı kapatacaksın! Derss verimii düşük oluyor.'' diyerek sert çıkmıştır..

Ne zaman ki mecliste ''ege'' tartışılsa: ''Ege bir Yunan gölü değildir. Ege bir Türk gölü de değildir. Binaenaleyh, Ege bir göl de değildir.'' Diye izah etmiştir..

Sol görüşlü ülkelerden elektirik almamıza karşın edilen laflara da: ''Elektriğin komünisti olur mu?'' Demiş..

Ve diğerleri:

''Görünen köy uzak değildir''
''Enkaz devraldık.''
''Fırat'ın kenarındaki bir kuzudan ben sorumluyum.''
''Gap'ı kimseye gap diye gaptırtmam.''
''Bana, Milliyetçiler de adam öldürüyor dedirtemezsiniz.''
''Ben altı kere gittiysem yedi kere geldim.''
''Ben bir gün evimde otururken Çankaya'ya da çıkayım diyerek çıkmadım.''

Ve 17 Ağustos deprem sabahı yaptığı açıklamasında:

''Binanaleyh Türkiye'nin altı çürüktür, Türkiye'nin altı çürüktür diye bırakıp gidecek değiliz, bununla yaşamasını öğreneceğiz..'' Demiştir..

Evet! Süleyman Demirel demişse demiştir. Dediklerinizle ne kadar haklısınız efendim. Ne siz, ne de biz, şu ''çıkı çürük'' Türkiye'mizi bırakıp gidemedik ve gitmeyeceğiz de! Hani cahilliğimle de diyorum ki!
Türkiye'yi sağlama çıkarmak için, çürüğümüzün derinliğini ve genişliğini de bilmemiz gerekir öyle değil mi efendim? Peki, bunu görebilmemiz için, ''altımıza'' daha kaç bin voltluk ampul lazım?

Ben sizi de ettiğiniz mizahi sözleri de çok seviyorum.. Bu arada sakıncası yoksa! Sizinle tanışmayı çok istiyorum! İnşallah bir gün gerçek olur değil mi efendim?

Size sevgim saygımla.

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Sabiha Rana

Gönül notum: Sayın Süleyman Demirel'le ilgili olan bu yazılar, Allah nasip ettikçe, ''inşallah'' devam edecektir!

Sayın Süleyman Demirel'in Biyografisi: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=122179

Fotoğraflar: http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay.aspx?cid=494&rid=2

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..