Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '14

 
Kategori
Haber
 

Süleyman Seba... Futbola Değer Katan Adam Vefat Etti...

Süleyman Seba... Futbola Değer Katan Adam Vefat Etti...
 

İnternetten alıntıdır


Dostluğun sembolü olmuş, başkanların başkanı SÜLEYMAN SEBA... O'nun hakkında anlatılanları dinliyorum... FB'lisinin, GS'lisinin tüm futbol camiasının gönlünde taht kurmuş hem asil, hem mutavazı, hem hatırşinaz, hele hele en önemlisi rakibe saygıyı ilke edinmiş Beşiktaş futbol kulübünün onursal başkanı olan bu güzel insan 13 Ağustos 2014 akşamı hakkın rahmetine kavuştu...

10 yıl kadar önce Beşiktaş'tan bindiğim motora binmişti... 3-4 sıra önüme oturmuştu, hiç tereddüt etmeden kalktım karşısına oturdum. "Ben hasta Beşiktaş'lıyım diye lafa başladım. O yıl Beşiktaş'ın hali pek içaçıcı değildi. Ne olacak bu hal diye başlayıp, futbolcular hakkında da 10 dakika kadar bir sohbetimiz olmuştu. Malum yol 5 dakkada Beşiktaş olduğundan sohbet de anca motorun dolması vs. o kadar olmuştu.

Futbolcuları tanıyor olmam, futbola bu kadar yakın olmam ve hasta bir Beşiktaşlı olmam hoşuna gitmişti. Koskoca Beşiktaş başkanıydı ve tek başına motora binmiş Üsküdar'a geçmiş oradan da vasıtaya ya da taksiye binip Çekmeköy tesislerine gidecekti. Motor Üsküdar'a yanaştığında centilmence tokalaşıp beni ileriki günlerde Akaretler'deki kulüp binasına kahve içmeye davet etmişti, "Sohbete devam ederiz" diyerek... Keşke gitseymişim gidemedim... O'nunla tanışmış olmanın ve bu kısa ama güzel sohbetin vermiş olduğu keyiften yüzüme yerleşen gülümsemeyle evime yönelmiştim.

Daha sonra O'na hastalığının ilerlediği bir dönemde tekrar rastladım. Elleri çok şiddetli titriyordu ve tekerlekli sandalyedeydi. Bir bayan vardı yanında ona yardım eden. Çok üzüldüm ve bu durumundayken yanına gidersem rahatsız olabilir düşüncesiyle gitmedim yanına.

Hakkında o kadar güzel şeyler duydum ki içlerinden kısacık bir anekdot aktarayım. Türkiye Kupasında FB-BJK karşı karşıya gelirler ve BJK kazanır. Aynı uçakta İstanbul'a dönecekler ve başkanımız uçakta kesinlikle kutlama yapılmamasını ister... Uçakta çıt çıkmaz sanki iki takım da kaybetmiş gibidir.

Gece boyunca konuşulanları dinledim. Herkesin ağabeyi olmuş, herkes tarafından nasıl da sevilmiş. Anılar, izlenimler anlatılırken dudaklarda buruk bir gülümseme, gözlerde sevgi gördüm. Minik bir çocukken yüreğime yerleşen Beşiktaş aşkı, radyoda maçları dinlerken atılan gollerde havalara uçuşum, yenilenlerde ise hüngür hüngür ağlayışım geldi gözümün önüne. Ben bir tek Beşiktaşlı olabilirdim başka bir takım olamazdı yüreğimde. Beşiktaşıma uzun yıllar başkanlık yapan Süleyman Başkanımla da bugün bir kez daha gurur duydum arkasından konuşulanlara bakınca. O'nun gibi bir başkanın bir daha geleceğini sanmıyorum. Keşke gelebilseydi de rekabetler dostluk çerçevesinde olabilseydi...

Rakibe saygıyı ilke edinmiş bu güzel insana tanrıdan rahmet diliyorum. Nurlar içinde yat başkanların başkanı... Sen hiç unutulmayacaksın biliyorum... Arsenal maçında statda olacağım ve sen orada anılacaksın onu da biliyorum... Sadece Beşiktaşımın değil tüm futbol camiasının başı sağ olsun...

Sema Şener

 

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..