Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Sultanım.

Kapına geldim sultanım,
Yalvar yakar tövbelerle.
Gözlerim kamaştı,
Görmüyorlar artık.

Her şey olması gerektiği gibi,
Senin buyurduğun gibi, sultanım.
İçim yanmakta aşk ateşinle,
Takdir ettiğin gibi sultanım.

Beden gözüm görmez oldu artık,
Yüreğim çekip çevirmekte beni.
Yollar kah karanlık, kah aydınlık,
Kapına geldim, emret sultanım.

Artık bir benim için,
Cennetin de, cehenneminde.
Seni bildikçe ta içimde,
Sen nasıl dilersen sultanım.

Sevgin kaplamış tüm evreni,
Rahmetin gazabını geçmiş.
Sevgilinin cefası bile tatlıymış,
Baldan da, şekerden de, anladım sultanım.

Rahmet ellerindeyim,
Ruhum da, bedenim de tevekkülde.
Sarıp sarmaladıkça sevgin, bu çamur bedeni,
Sen ben kalktı, emret sultanım.

Söyleyen kim, söyleten kim?
Artık sual olunmaz sultanım.
Aldığım her nefes demekte ki,
Emret sultanım, emret sultanım.

 
Toplam blog
: 11
: 294
Kayıt tarihi
: 24.01.09
 
 

Yönetici asistanlığı, muhasebe, pazarlama, tıbbi malzemeler... gibi birbirinden alakasız birçok işi ..