Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '17

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

Sümüklü Böcekleri Koruyalım

Sümüklü Böcekleri Koruyalım
 

Tüm Canlıların Yaşam Alanlarına Saygı Gösterelim


Merhaba...

              Herkese güzel günler dilerim.

           Kısa bir yazı yazıcam içimi yakan bir konu olduğundan deyinmek istiyorum. Yağmurlu havalarda ıslanmamak için koşar adım yürüyoruz veya koşuyoruz ama hiç bastığımız yerde neler var bilmiyoruz, kimi zaman çamura basıyoruz kimi zaman kaldırım taşı oynayan bir taşa ve üstümüze su sıçrıyor ama önemli olan bunlar değil !!!

           Yağmurlu havalarda biraz dikkat edip yerlere bakarsanız sağdan soldan sümüklü böceklerin yollara çıktığını fark ediceksiniz ve eğer yürüdüğünüz yolun sağında solunda çalı ve bitkiler mevcutsa çıkan sümüklü böceklerin sayısı artmış oluyor. İnsanlarımız dikkat etmeden basıp basıp geçiyor ne zaman yağmur yağsa yerde fazla sayıda ölü sümüklüböcek görüyorum ve bu beni çok üzüyor...

            Sizlerden isteğim yolda yürürken yerlere dikkat edelim ve küçükde olsa büyükte hayvan canına saygımız olsun.

Görüşmek Üzere...

 
Toplam blog
: 22
: 122
Kayıt tarihi
: 28.11.17
 
 

Herkese merhaba, arada sırada aklıma geldikçe yazıyorum... Teşekkürler şimdidien. ..