Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '07

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
2103
 

Süper kadınlar

Süper kadınlar
 

Heeey! Dünyanın en güzel yaratıkları, kendi kıymetini bilmeyen güzel hatunlar uyanın. Sevgiyi ilgiyi en çok sizler hak ediyorsunuz, hakkınızı kim nerelere kaldırdı ise arayın, bulun, söke söke alın, kurtarın kadınlık ruhunuzu....Siz çok özelsiniz, önemlisiniz bilin kıymetinizi. Kolay kadın olmayın, gizleriniz, sırlarınız olsun. su gibi berrak hiç olmayın, arada bir bulandırın suları, kafaları....Dokunmaya kıyılamayan, seyretmeye doyulamayan nadide bir kadın olun. Biraz çıtkırıldım olun, mızmızlık yapın, değişmez kurallarınız olsun hep.

Yukarıda yazdıklarım gibi olamadım hiç. Biraz nazlı olsaydım, çıtkırıldım olsaydım, ben hallederim deyip her halta atlamasaydım, adamın karşısında süperwoman gibi durmasaydım, o da istedikçe isteyen, bekleyen bir canavara dönüşmezdi herhalde.

Hiç çıtkırıldım olmadım, bilmemde...Kapım açılsın diye beklemem açar inerim, poşetleri de hamal gibi yüklenirim, ne var ki bunda. Veya çocuklarımın her derdiyle ilgilenirim, evimin her işiyle ilgilenirim, ben hallederim, ben çözerim, ben yaparım. Asıl suçlu biziz aslında. Karşımızdakinin düşünmesine, çözümlemesine fırsat vermiyoruz. Hayatı şık bir tepsi içinde hazır sunuyoruz onlara. Onlar da; çoraplarını sağa sola atan, kirli sepetini görmeyen, peşinde terlik gezdirilen adam oluyorlar, siz de yani bizde arkasından ıslak havlu toplayan bir süperwoman'a dönüşüyoruz. Bu fedakarlık değildir, kadının kendisine ettiği zulümdür.

Erkeklerin anatomileri müsait olmadığı için değişmezler, değişemezler, değişmiyorlar.. Başta neyseler sonuna kadar da öyle giderler. Kafaları da çok çalışmaz, salak değillerdir ama kadınlar kadar da ince ve derin düşünemezler, kadınlar ise cin gibidirler her konuda...

Aslında her şey çocukluğumuzdan, yetiştirilme tarzımızdan kaynaklanıyor, erkek anneleri oğullarını kral gibi yetiştiriyorlar, oğlum yorulmasın, oğlum üzülmesin, o erkektir yapamaz, beceremez.... Kadın ise doğuştan anaç olma gibi bir özellikle gelir dünyaya. İşbitiricilik, beceriklilik çocukluktan kazınır beynimize, öyle büyürüz.

Erkek anneleri... lütfennn oğullarınıza bir iyilik yapın ve el bebek gül bebek yetiştirmeyin onları. Ben de oğullarımı öyle yetiştirmemeye çalışıyorum, ev işlerinde ve hayatla ilgili işlerde sorumluluklar da veriyorum kiii ilerde benim gelinlerim de benim gibi düşünmesinler, burnu düşse yere, eğilipte almıyo demesinler. Hayatı paylaşsınlar eşleriyle. Her işte eşlerine destek olsunlar. Onlara her fırsatta sevgimizi gösterelim, onlarda eşlerine, çocuklarına ve hayattaki tüm varlıklara sevgilerini gösterebilsinler....

Hemcinslerim "ben yandım, siz yanmayın" dermişim:)) Şaka bir yana, her işe atlamayın ben yaparım deyip. Elinizden her iş gelmesin. Bırakın biraz da onlar uğraşsın. Alın kahvenizi elinize, geçin karşısına keyfinize bakın. Ben ne olacağım bu saatten sonra? Hiiiiç aynen devam. Huy çıkar can çıkmaz zira. Dönülmezdeyim, benden geçmiş artık, böyle gelmiş böyle gider benim hayatım. Alıştım, anladım ki canım eşim değişmeyecek.. Ben her işi hallederim, süperwoman'im ben.....

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Yazılarınızı çok beğenerek okuyorum çok aydın ve çok umutlu bir kadınsınız çok güzel.Ama bu yazınızda bi kemileye takıldım sün demişsiniz süper woman demişsiniz duyalısınız galiba türkçeye ama bu kelimeyide kullanmanıza çok talıdım kullanmamanız daha iyi.

güler aktas 
 16.09.2010 12:18
Cevap :
teşekkürler:))  07.10.2010 13:21
 

Kadın erkek ilişkilerinde kadınlarımız,hep anaç karekter, çocuklarına kol kanat geren, eşlerini derleyip toplayan hep kadınlarımız, onların değerlerini hiç bir zaman ödeyemeyiz..Ama hayatın müşterek olduğunuda unutmamamız gerekiyor.Herzaman karşılıklı sevgi ve saygı en yüce olandır. Kendine iyi bak sevgi ve saygılarımla..

Mehmet EREN 
 13.06.2007 2:06
Cevap :
Sevgili Mehmet, söylediğin gibi hayat müşterek, fakat kadınlarımız da çok fedakarlar, yıpratıyorlar kendilerini. Yine de hayat güzeldir. Sevgiler.  14.06.2007 11:32
 

Ne kadar benziyormuşuz meğer birbirimize. Üstelik ben evde değil çalıştığım her işte böyleyim maalesef. Bir defalığına yaptığım iş bile sürekli görevim olup çıkıyor. Biraz mükemmeliyetçilik var galiba bunun altında. Ve mükemmeliyetçi insanlar en çok kendilerine zarar verirler zaten. Fakat Allah var eşim ev işlerinde yardımcı oluyor. Bazen pek canı istemese de. Sevgiler.

Ayrıntıda gezinmek 
 30.04.2007 2:49
Cevap :
Şanslısınız, eşiniz ev işlerinde yardımcı oluyormuş size arada bir de olsa. Bizde durum çok vahim, bırakın yardım etmeyi burnu düşse yere üstünden hoplayıp geçer!! Ama itiraf etmeliyim mutfakta çok başarılıdır. Teşekkürler güzel yorumunuz için...Seevgiler.  30.04.2007 14:15
 

değişmek ..zor galiba..böyle gelmiş böyle gider:))..sevginin olduğu yerdede bunların önemi kalmıyor bazan öyle değilmi..Sevgiler..

aygoz Özlem Eryoldaş 
 29.04.2007 22:46
Cevap :
"Bir insan yedisinde ne ise yetmişinde de o dur" derlerdi büyüklerimiz. çok doğruymuş meğer. Olsun varsın değişmesinler, sevgi herşeyin üstesinden geliyo zaten. Sevgi öyle büyük bişey ki, içinde sevgi varsa aşamayacağın zorluk yoktur...Teşekkürler güzel yorumun için. Sevgiler....  30.04.2007 9:30
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 181
Toplam yorum
: 782
Toplam mesaj
: 148
Ort. okunma sayısı
: 2048
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster