Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

30 Ağustos '08

 
Kategori
Futbol
 

Süper lig başladı

Süper lig başladı
 

Fenerbahçem Benim


Süper lig açıldı maçlar oynandı ben hala bir yazı bile yazmadım. Sanırım bu aralar çok yoğunum ama neyle meşgul olduğumu ben bile bilmiyorum. Tek bildiğim şey vakit çok hızlı geçiyor. Ben yazıları yazmakta geç kalıyorum.

Yaklaşık 100 gün aradan sonra futbolumuz start aldı tüm illerimizde. Her şeyden önce tüm takımlarımıza başarılar dilerim. İnşallah fair-play kapsamında güzel bir lig serüveni yaşarız.

Bir Fenerbahçe’li olarak Gaziantep maçını izlemek için İnciraltı’nın en güzel en havadar yerlerinden birini seçtim. Eşim, ben ve minik kuşumuz sarı lacivertli formalarımızı giyip, yoldan bizim gibi Fenerbahçe’li olan arkadaşlarımızı da alıp kurulduk koltuklarımıza keyifle. Son beş sezonda takımımızın bir galibiyetle lige başlama istatistliğini hiçe sayarak gitmiştim maça. Dakikalar ilerledikçe tabii keyiflerimizde kaçtı.

Fenerbahçe’nin MTK maçlarının ölçü olmayacağını söylemiştim. Fenerbahçe’liler hiç kusura bakmasınlar ama Gaziantep resmen bize futbol dersi verdi. Oyunuda gayet ciddi bir şekilde oynayıp hiç çirkinleştirmediler. Tüm Gaziantep camiasını kutluyorum bu anlamda. Oyunu çirkinleştiren bir kişi vardı sahada oda orta hakemdi. Futbolu çirkinleştirmek adına her şeyi yaptı bu beyefendi. İngiltere’de oyun durmasın diye her türlü önlemler alınırken bizde oyunu nasıl durdururum düşüncesi olan hakemler var maalesef.

Antalya’daki olaylarada şaşırmamak imkansız. Lig başlıyor, takımınız özlediğiniz süper lige çıkmış, ilk maçını süper ligin süper ekiplerinden birine karşı oynuyor ve sizin yaptıklarınıza bakın. Süpersiniz Antalya’lılar süper…

Tüm takımların maç özetlerini seyrettim. Lig bu sene çetin geçeceğe benziyor. Şimdiden şu şampiyon olur diye tahmin edilecek bir durum bile yok. Takımlarımızın hepsi çok değerli.

Galatasaray’ın Şampiyonlar liginden elenmesi hepimizi çok üzdü. Nedense takımlarımız zamanında transferi bitirip futbolcularını kampa sokamadığı için böyle tatsızlıklar yaşanıyor. Milan Baros zamanında takıma katılmış olsa beklide daha iyi sonuçlar alınabilirdi diye düşünüyorum.Ülke puanı olarakta önemliydi bu gelişme ama olmadı. Uefa kupasında başarılar diliyorum Galatasaray’a… Finalde Kadıköy’e bekleriz…

Beşiktaş ve Kayseri’ninde rakipleri belli oldu. Beşiktaş bu sene iyi bir kadro kurdu. Karşısındaki rakibi küçümsemezse rahat geçer turu. Kayseri’nin rakibi daha dişli. PSG eski şaşalı günlerinden çok uzakta. Geçen sene neredeyse ligden düşüyorlardı. Bu sene daha iddaalılar.Bizim Kezman’da orda, bakalım başarılı olacak mı ? …Kayserispor ve Beşiktaş’ımıza da Uefa kupasında başarılar diliyorum.

Fenerbahçe’miz yine devler liginde helal hoş olsun. Partizan’ı iki kafadar evine gönderirken hepimizede büyük mutluluk yaşattılar.En büyük rakibimiz olan Galatasaray’ın elendiğine üzüldük ama onların Şampiyonlar liginden alacakları parayı aldığımızda iyi oldu demi.10 milyon euro. Birde hoş geldin parası 5, 4 milyon euro var. Ohh ne güzel gelsin paralar.

Arsenal, Porto ve D.Kiev hakkında ne düşündüğümü merak ediyorsanız. Hepsi birbirinden güçlü ve ülkelerinin güzide kulüpleri. Artık kolay rakip ve kolay maç olmadığını zaten öğrendik. İstanbul’daki maçlara önem verip kazanmaktan başka çıkar yolumuz yok. Bunu başarabilecek güçteyiz. İnşallah geçen seneki başarılarımıza bu senede devam edebiliriz.

Takımımıza bu senede güveniyorum. Fakat daha çok takım olmaya çalışmalıyız. Jesiko geldi inşallah takıma iyi uyum sağlar. Deivid, Tümer, Deniz ve Gökçek Vederson’un iyileşip takıma katılmasıyla eski gücümüze ulaşacağımız kanısındayım. Emre, Guiza ve Burak’ın takıma faydalı olacağını düşünüyorum. Semih artık kızağa çekilmemeli. Ne kadar büyük bir futbolcu olduğunu daha nasıl göstersin bu adam anlayamadım. En sonunda onuda küstürüp kaçırmadan gerekli her şeyin yapılmasını arzu ediyorum. Forma en çok onun hakkı.

Kısa keselim derken yine uzun oluyor bu yazı. Futbola daldım mı yazdıkça yazasım geliyor.

Tüm takımlarımıza tekrar başarılar diliyorum. Takdiri sizlere bırakıyorum.

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..