Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '10

 
Kategori
Müşteri Hizmetleri
Okunma Sayısı
8006
 

Superonline’ın Neresi Süper?

Superonline’ın Neresi Süper?
 

Aylar önce İnternet kampanyası duyurularına kanarak abone olduğumuz Superonline’ın “tam süper” olduğunu üzülerek tecrübe ettik. TTNET’ten daha avantajlı olduğu için tercih ettiğimiz Superonline bir günümüzü yedi. Afiyet olsun!!

Oturduğumuz sitede Superonline Yöneticilerinden birinin oturduğunu belirten satış yetkilisi espriyi de patlatmıştı: “Merak etmeyin bütün İstanbul’da İnternet kesilse sizin burada kesilmez!”. Kurumun bizde hasıl ettiği güven ve tabi ki sitemizdeki yöneticiye güvenerek üye olduk. Kendileriyle tanışmadık ama bu yazı sonrası tanışma ihtimalimiz olabilir.

Bir Cumartesi günü erken saatte uyanarak güya işlerimizi erkenden halledecek evde kapanıp kaldığımız gün boyunca sıkıntımızı da giderecektik. İşlerimiz derken İnternet üzerinden yapacağımız işleri kastediyorum. İnternet hayatımıza girince bir çok şeyi oradan halleder olduk.

İngilizce kursumuzun derslerini de interaktif bir program vasıtasıyla internetten görüyoruz. Bugün sabah erkenden bunu halledecek ve öğleden itibaren başka işlerimizle (bilimsel makale çalışması, blog takibi, gazeteleri okumak, bazı özel alışverişler vb) ilgilenecektik. Hatta akşamüzeri Cem Yılmaz’ın son filmi “Av Mevsimi”ne gitmeyi bile düşünmüştüm. Ancak yazıyı yazdığım şu ana değin (saat 15:44) hiçbir işimizi halledemediğimiz gibi sinir küpüne döndük! (Yazıyı yazmak için de yarım saatimi harcamış oldum). Üstelik bugün yapamadığım ders yüzünden ünite bitişini belki bir hafta sarkıtmak zorunda kalacağım. Yani reel anlamda bir haftalık bir kaybım da söz konusu olacak.

Bir günüm “İnternet gelecek” diye geçti. Kısaca günümü en başından itibaren anlatmak istiyorum. Belki bir yetkili (gerçekten yetkisi olan birisi) okur da, bundan sonrası için gerekli tedbirler alınır.

Sabahleyin İnternetin olmadığını görünce telefona sarıldım. Superonline destek hattını (0850 2220222) arayıp problemin ne olduğunu öğrenmek için elbet. Ama bir türlü arayamadım. Çünkü ev telefonumuz da çalışmıyordu. Zira o da Superonline Telefonu idi. İnternet gidince o da gitmiş. Oysaki ev telefonu cep telefonlarının çalışmadığı zaman bile ulaşım aracı değil midir? İlk o bozulacaksa ne işime yarayacak?

Mecburen cep telefonumdan ilgili numarayı aradım. Müşteri temsilcisine bağlanmak ortalama bir sürede gerçekleşti(o an süreye bakmadım). Modem ile ilgili bir şeyler yaptırdı. İnternet geldi. Sevindik tabi. Sanki bedava hibe ediyorlarmış gibi! Parasını vererek satın aldığımız hizmetin kesilip geri gelmesi bizi sevindiriyor. Oysaki onların sevinmesi gerekir!

Telefonu kapatıp hemen bilgisayar başına geçmediğimiz için problemi hemen fark etmedik. Meğer İnternet yine gitmiş!. Az önce de öğrendiğiniz üzere ev telefonu da gittiği için yine cep telefonumdan ilgili numarayı aradım. Bölgemizde arıza mı varmış neymiş, giderilmesi için çalışılıyormuş. Elden gelen bir şey yok tabi. Mecburen bekleyeceğiz. Bari boş boş oturmayalım diye kitap okumaya geçtim. Eşim de evin günlük işleri ile meşgul oluyor bu arada. Zaman zaman interneti kontrol ediyoruz.

Sabahki arıza konuşmasının üzerinden de hayli (6 saat) geçmişti. Demek ki problem büyüktü! Artık ne kadar büyükse! Çünkü bizim hiçbirşeyden bilgimiz yok. Yani Superonline firması “arıza giderildi” yahut “filanca arızadan dolayı şu kadar dakika daha hizmet veremiyoruz” gibi bir bilgilendirme yapmıyor ki!

Ben hala ümitliyim ya bekliyorum saf saf. Vakit akşama dönünce artık dayanamadım. Arayıp ne olmuş öğreneyim bari dedim. Saat 15:20’de ilgili Superonline numarasını aradım. Dakikalarca telefonda beklettiler. Bir de utanmadan telesekreter aracılığıyla “Beklediniz için teşekkür ederiz” deyip asabımızı iyice bozuyorlar. Kardeşim ben isteyerek beklemiyorum ki.

Cep telefonundan arıyorum (sürpriz!! Ev telefonu yine çalışmadı!) üstelik. Neyse epeyce bekledikten sonra telefon açıldı. Telefon görüşmesi kaydediliyor diyerek karşımdaki yetkilinin bir şey sormasına ve söylemesine fırsat vermeden her şeyi bir çırpıda saydım. Bu okuduklarınızı söyledim yani. Sinirli bir müşterinin höykürmesini duymak isteyen yetkili kişiler kayıtlardan da dinleyebilir isterlerse.

Telefondaki yetkili modem ile ilgili sorun da olabilir diyerek modem güncellemesi yapacağını da belirtti. Artık ne yapar ne yapmaz bilmem. Benim internetim gelsin de siz ne yaparsanız yapın. Eğer böyle yarım yamalak hizmet verecekseniz de alın mektuplarınızı verin mektuplarımı!

Ben sizi 15 dakika 35 saniye cep telefonumdan aramak zorunda mıyım? (Bu sadece son arama süresi, diğerlerinde süreye bakmamıştım). Hizmet alan ben, mağdur olan yine ben. Üstüne üstlük cep telefonu faturasını da ödeyen ben!

Çalışmayan bir ev telefonu ne yapayım? İptali için başvuruyorum. İnterneti de iptal ettirecektim aslında. Çünkü daha önce de yağmurlu havalarda sık sık kesintiler yaşıyorduk. Ama sözleşme süresine uymak zorunda olduğumuz için onu iptal ettiremiyorum.

İşte böyle berbat bir gün geçirdik. İnternet geldi mi derseniz, gelmedi.

Tam bu satırları yazdım İnternet yine gitti. 16:30’da yeniden aradım. Telefondaki müşteri temsilcisi gerekli kontrolleri yaptıktan sonra arızanın modemde olduğunu söyledi. Sabahtan beri boşuna beklemişiz yani! Modemin kontrolü için de 24 saat içinde ilgili servis bizi arayacakmış! Yani daha arayacaklar. Bir de kimbilir ne zaman gelecekler! Benim internetten umudumu kesmem gerekiyor bu durumda…

Tebrikler ve Teşekkürler Superonline!! Bana yaşattığınız güzel bir hafta sonu için ne kadar teşekkür etsem azdır. Yarım kalan işlerim bir yana, boşu boşuna beklemekle geçen koca bir gün! Ve ertelenmek zorunda kalacak olan kurs yüzünden boşa geçecek 1 hafta!

Teşekkürler! Başarılarınızın devamını dilerim!!

Başlıktaki soruya gelince.. Süperonline'ın neresi süper?: Tabi ki ÇİLESİ... BEDAVA!!

Sevgi, hürmet ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

www.murathacioglu.com

(Not: Ara ara bağlantı gelip gidiyor. Fırsattan istifade yazıyı koyabildim. Bilmem bu çile ne kadar sürecek bilmiyorum. Sık sık bağlantı var mı yok mu diye bakmak daha büyük işkence! Şimdiye dek herhangi bir konuda geri aranıp bilgilendirilmedik)

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Superonline'ın hızını ve hizmetini fazlasıyla övüyorlardı demek böyle problemler yaşanabiliyormuş.

Buğra TOKMAKOĞLU 
 17.01.2011 17:13
Cevap :
Evet ne yazık ki bu tatsızlığı iki hafta boyunca yaşamak zorunda kaldık. Zaten o dönemde de bel ağrılarım arttı, üst üste geldi yani. Bereket şimdi bağlantı iyi, ağrılar da azaldı. İyiye gidiyoruz :) Sevgi, hürmet ve muhabbetle  17.01.2011 19:39
 

Yorumlarınıza elimde olmayan nedenlerden dolayı zamanında cevap yazamadım. Superonline şimdilik özür dilemediğine göre sizlerden ben özür dileyeyim. Hali hazırda şakır şakır bir bağlantımız yok. Elimizdekiyle iktifa etmekteyiz. İnşallah sular seller gibi bağlandığımız günleri de görürüz. Sevgi, hürmet ve muhabbetle

Murat HACIOĞLU 
 13.12.2010 20:23
 

Murat Bey, internetinizin arızalanmasına üzüldüm biz de yaşıyoruz ara sıra (TTNet). Yine de yazılarınızı yayınlayabilmişsiniz ... Bu günler de Kişisel Gelişimcilerle çok uğraştınız sakın onlar sizi sabote etmiş olmasın?.. :) Sağlıcakla kalın

KOMSU KIZI 
 13.12.2010 8:50
Cevap :
İnternet 4 gün sonra geri geldi. Kişiselcilere dikkat etmek gerekiyor :)) Sevgi, hürmet ve muhabbetle  14.12.2010 20:23
 

TTNET benimki. Ertuğrul akşama kadar kendi oyununu oynadı bu sayede.

Ahmet Balcı 
 12.12.2010 1:52
Cevap :
Bu anlamda hayırlı olmuş. Bizim için de bir hayrı vardır. Sevgi, hürmet ve muhabbetle  14.12.2010 20:25
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 660
Toplam yorum
: 3284
Toplam mesaj
: 140
Ort. okunma sayısı
: 1658
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster