Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '13

 
Kategori
Müşteri Hizmetleri
Okunma Sayısı
285
 

Superonline ve n11.com

Superonline ve n11.com
 

Gecikmiş bir teşekkür yazısıdır bu. Geç de olsa teşekkür etmek istiyorum.. Zaman zaman hizmet aldığımız firmalardan bazılarıyla çeşitli sorunlar yaşayabiliyoruz. Sorunlar bazen zamanında çözülüyor bazen de savsaklanıyor. Elbette müşteri olarak sorunumuzun bir an önce çözülmesini ve aldığımız hizmetin daha kaliteli olmasını istiyoruz.

N11.com internet alışveriş sitesiyle yaşadığımız olumsuzluklar kısa süre içerisinde yetkililerin girişimiyle çözümlenmişti. Açılışa özel verilen “harcadığın kadar kazan” kampanyasından kazandığımız puanları kullanamamış ve durumu hem blogda sizlerle hem de yetkililerle paylaşmıştık. N11.com’dan Serkan Haydaroglu kısa süre içinde sorunumuzun çözümünü sağladı. Kendisine bir de buradan teşekkür etmeyi bir borç bilirim. N11.com’dan alışverişe devam ederek zaten fiilen teşekkür etmeye de devam ediyoruz :)

Superonline ile ilişkimiz baya eskilere dayanıyor. 2 yıl önce İstanbul’dan Denizli’ye taşınmamız sırasında internet bağlantımı nakletmeye çalışmış ve bir hayli problemle karşılaşmıştık. Problemimiz geç de olsa çözümlenmişti. Ama o süreçte biz de internetsiz kalmış ve psikolojik olarak hayli yıpranmıştık. Geçen gün firmadan bir yetkili arkadaş (o dönemde yazdığım blogları okumuş, ismini de vermişti ama ne yazık ki hatırlayamadım) bir problemimiz olup olmadığını öğrenmek için aradı.

Bu durum beni iki farklı şekilde sevindirdi. Birincisi firmadaki yetkili arkadaşın duyarlılığıydı tabi. 2 yıl önceki probleme dair bir blog okuyup bizi aramayı düşünmesi ince bir davranış. İkinci sevindiğim husus ise yazdığımız blogların ses getirmesi. Blog eski de olsa hala okunabiliyor ve ilgili kişilere ulaşabiliyor demek ki. Bu da bloggerler açısından güzel ve sevindirici bir durum.

Yine bu vesileyle Keskinoğlu A.Ş’ye kırık yumurtadan sonra gösterdikleri duyarlılıktan dolayı; Ariel’e beğenmediğimiz ürün ile ilgili en ince ayrıntısına kadar bizimle ilgilendikleri için;Migros’a online alışveriş ile ilgili sorunlarımıza hemen çözüm buldukları için de teşekkür ediyorum.

Hizmet sağlayan ve satanların bizlerin yani müşterilerin memnuniyeti ile yakından ilgilenmeleri genel kazanç anlamında belki pek cazip ve verimli bir strateji gibi görünmese de sosyal medyanın hayli etkin kullanıldığı günümüzde bu durum aslında birebir reklam ve satış yöntemleri gibi pekâlâ avantajlı ve güzel bir müşteri-satıcı ilişkisine dönüştürülebilir.

Ne demiş atalarımız “keser döner sap döner, gün gelir hesap döner”.

Selam ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

02.11.2013, Denizli

www.murathacioglu.com

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Murat Bey merhaba... Yazınızın yönetim tarafından"ticari markaların yayınlanması" nedeniyle kaldırılmamış olması dikkatimi çekti.Zira , benim bir yazımı bu gerekçe ile kaldırmışlardı. Bir blog yazarı da"editörler ve yazarlar" ismiyle sanırım,şu an çok net anımsamıyorum,bir blog yazmış.O da henüz yayında. Benim editörler ile ilgili yazdığım yazıya "sorununuzu direk bize yazın,blogda değerlendirmeyin" uyarısı geldi ve yazım kaldırıldı. Acaba benim yazılarım göze mi batıyor, diğerleri de gözden mi kaçıyor diye düşünmeden edemedim doğrusu:) Aslında yazınız gibi, firmalarla ilgili yazılar olmalı.Hem eleştiri hem memnuniyet dile getirilmeli.Sanırım reklam yönetmeliğine aykırı olduğu için böyle bir uygulama yapılmıyor. Keskinoğlu markası bizim de tercihimiz(diğerleri duymasın:)) )Selamlar...

Nur Eşmeli 
 02.11.2013 11:57
Cevap :
İşin iç yüzünü bilemiyorum ama benim yazımın gözden kaçması imkansız. İçerik ve yazı gerekçesiyle ilgili bir durum olabilir sizinkisi. Tabi doğrusunu editörler bilir. Editörleri eleştirmek de bir haktır elbet. Nitekim bu minvalde de yazılarımız oldu zamanında. Arada bir nüans var. O nüansı anlamak da tecrübe gerektiriyor sanırım :)) Diğerleri de duysun da onları tercih etmemizi sağlayacak şeyler yapsınlar :)) Teşekkür ederim. Selamlar.  02.11.2013 19:20
 

sen dohtur degilmisin hoam? Birak sikayetleride sikayetciler yapsin! Laf aramizda tuketici dedigin feryat eder hemde her yonden kutlarim!

Newyorker 
 02.11.2013 1:50
Cevap :
Yeri geldi mi feryat figan da ediyoruz zaten. Ama memnuniyetimizi de ifade edelim ki huysuz sanmasınlar bizi :))  02.11.2013 19:17
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 660
Toplam yorum
: 3284
Toplam mesaj
: 140
Ort. okunma sayısı
: 1624
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster