Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
153
 

Şüphe

Şüphe
 

 

Eveeet ayıklayalım şimdi pirincin taşını... Yazılarımı takip eden arkadaşlar bilirler! Geçenlerde ‘İnanmak İstiyorum’ başlıklı bir yazı kaleme aldım, özünde de; ‘Van’daki depremzedenin koli içerisinde bulup iade ettiği beş bin lira’ haberine pek de itibar etmediğimin altını çizdim...

Van’daki kahramanın ortaya çıkmamasının garip olduğuna ve olayı inandırıcılıktan uzaklaştırdığına vurgu yaptım!

 

&&&

 

Aradan bir hafta geçmeden, parayı bulan depremzede ortaya çıktı!

 

&&&

 

Karaladıklarıma sosyal paylaşım sitelerinde de yer veriyorum...

Bu akşamüzeri Hürriyet Gazetesi’ndeki haberin linki üzerine tutturulmuş notlar mesaj kutuma düşmeye başladı;

“Kapak oldu mu?”

“Tedavi ol!”

“Şüpheciliğin gözünü çıkarttın”... Falan filan...

 

&&&

 

Şu dakikadan sonra izleyebileceğim iki yol var...

Ya Türkiye gündemine oturan bu olaya inanmamakta devam edeceğim ve nedenlerini sıralayacağım...

Ya da ‘ böyle olaylar da oluyormuş, bakın insanlık ölmemiş, hata yapmışım’ yazıp bir anlamda günah çıkartacağım...

 

&&&

 

Araftayım!

Keşke; “ helal olsun beş bin lirayı yardım kolisinin içinde unutup böyle mucizevî bir olayın gerçekleşmesine sebep olan; Cemil’e... Bravo dünyaya insanlık dersi veren, o koşullarda parayı bulup iade eden İsmet’e” yazabilsem!

Çok istiyorum fakat yazamıyorum!

 

&&&

 

Allah kimsenin başına vermesin ama felaketin kendi başınıza geldiğini düşünün...

Yardım kolisini almış, ailenizin yanına dönmüşsünüz...

Battaniye ve nevresimlerin arasından beş bin lira çıkmış!

Ne düşünürsünüz?

Adı üzerinde; ‘ yardım kolisi’ ya... Yardım kolisine ne konur?

Yardım!

Yardım’ ne demek?

Kendi gücünü ve imkânlarını başkalarının iyiliği için kullanma!

 

 

 

 ‘Biri bize iyilik yapmış, malzemelerin arasına beş bin lira sıkıştırmış’ diye düşünmez misiniz?

 

Neyse...

Dediğim gibi; ben hala inanmak istiyorum!  

 

İlgili yazı ve haber; http://www.hurriyet.com.tr/gundem/19181709.asp

                                     http://blog.milliyet.com.tr/inanmak-istiyorum-/Blog/?BlogNo=332435

 

 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bu kadar haberden sonra inanmakta fayda var. Ben günah çıkartma opsiyonunu değerlendirebilirsiniz diye düşünüyorum :)

Nilay Yıldırım 
 14.11.2011 15:59
 

Unutmak,karışıklık falan olabilir ama böyle bir şey bilerek de yapılabilir.Bence fazla abartılacak bir olay değil.

Kerim Korkut 
 07.11.2011 7:45
 

Siz en iyisi kısa yolu takip edin günah çıkartın. Ya da kişiler ortaya çıktığına göre bizzat olay mahaline gidin, bir röportaj yapıp günahınızı canlı canlı orada çıkartıp, bize de canlı yayın olarak iletin. Yoksa bu iş uzar gider. :))

Ayrıntıda gezinmek 
 07.11.2011 2:32
 

Bence bu haberi daha fazla uzatarark, haberin gözünü çıkartmak diye buna derler. Van'da şu soğuk havalarda çadırlarda veya dışarda yaşayan insanların vaziyetleri ne alemde mesela? Yardım malzemeleri yerlerine sağlıklı ulaşabiliyor mu? Niye yardım tırları kilometrelerce kuyruklar halinde şehir dışında bekletiliyorlar? Depremzede çocukların geçirdikleri travmalar için psikolojik yardım gönderildi mi? Ailelerini kaybeden çocukların durumları nedir? Bu sorular yazdıkça sıralanıyor. Medya bu konularda haber yapsa daha iyi olur diye düşünmekteyim. İyi bayramlar dilerim. Selam ve saygılarımla.

Ay Şen 
 07.11.2011 0:23
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 1269
Toplam yorum
: 7729
Toplam mesaj
: 187
Ort. okunma sayısı
: 1082
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster