Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '20

 
Kategori
Güncel
 

Şüpheli Görünmek Avantaj

Ne demek istiyorum? Caddede sokakta hali tavrı giyim ve davranışlarıyla “Korona virüsüne yakalanmış olabilir” görüntüsü vermek kişi için avantaj; hatta bizim için de, ona yaklaşmayız bize yaklaşmasına izin vermeyiz, böylece o da kurtulur biz de.

Salgından önce insanları kendimize çeken hallerimiz makbul iken şimdi tersine uzaklaştıran durumlarımız daha önemli.

Ben mesela bu konuda çok şanslıyım çünkü görüntü olarak otomatikman şüpheliyim, hastaneden kaçmış gibi bir halim var. Ancak işe bakın ki pimpirikli bir yaratılışım olduğu için aynaya bakınca kendim de kendimden şüpheleniyor korkuya kapılıyorum. Boynuma bu adam hasta değildir tabelası astıracağım.

İşin esprisi bir yana gerçekten avantajlı bir durum. Çünkü sakin tatlı hiç oralı değil hasta olamaz insanlara korkmadan yaklaşıyoruz.

Ben insanlardan uzaklaşamıyorum ama hiç değilse onlar benden uzaklaşsınlar diye dışarı çıkarken kendime şüpheli bir görüntü veriyorum ki kolay oluyor çünkü biraz öyleyim.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..