Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Suret(1)

Suret(1)
 

‘Geçen sene’ esprisini yapmadan duramayacağım. Geçen sene sonsuz saygı duyduğum Sayın Yazarım Suret’in bir yazısını okudum. Yok hala saygı duyuyorum da yazıyı geçen sene okudum ve hemen yorum yazdım,

- Komedi filmi izler gibi okudum… 
 
‘Röportaj yapak mı? kulis için sıcak havlu, soğuk votka, kızarmış fıstık ve yer elması olsa yeter... yer elması neye lazım bilemedim ama bulunsun istedim... ‘ 
 
- Ama sen hep böle yapıyosun. Fıstık ve bira yeter. :) röp.ü ne zaman yapıyoruz?
 
‘Röp. ne kine? röpteşambır mı? giymem ben onu, hem o sadece viski+puro içerken giyiliyo diye biliyom ben :) yapalım bi ara tabii hadi biralar benden olsun, fıstığı da kuruyemişçiden alıp cebimize zulalarız sana masrafımız olmaz..Tşkrler arkadaşım. ‘
 
- Sayende uzun yazı okuma alışkanlığı edineceğim... :) mail adresin aynı dimi? Röp. için soruları gönderecem’ 
 
‘Adresim aynı, kaderim aynı, günlerim aynı, geceler aynı, sarı saçlım hasretimsin sen..." böle bi şarkı var bence, yoksa da biri yapsın bence...’ 
 
Suret’le dostluğumuzun evveliyatı da var. Zamanın birinde röportaj için kapısını aşındırdığımda astronomik fiyatlar istemişti. İstekleri hiç bitmiyordu. 
 
‘Bugün size blogdan msj ile yeni isteklerimi ilettim, eğer kine hepsi bir bir yerine gelmezse kesin çıkmam (söyleşiye yani) Olmadı siz; "Suret'i de ağırlamak istedim ama bitmez tükenmez istekleri ve kaprisleri nedeniyle vazgeçtim" diyerek not düşebilirsiniz...
 
"KAPRİSLİ BLOGÇU SURET yada Allah belanı versin Suret " :) diyerek notunuzu bitirmenizde de sakınca yok kanımca...’ 
 
Bizim röportaj yalan olmuştu. Suret mi yaman ben mi yaman diyerek onu anlatan bir yazı yazdım. Neyse ki hoşgörüyle karşıladı.
 
Hoşlanmadığı birisi için, ‘O benim arkadaşım olmasın, benimle ince belli bardaktan çay içmesin’ şeklinde hislerini dile getiriyor...
 
 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..