Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Sürgün etsen ne olur

Sürgün etsen ne olur
 

Sürgün Etsen Ne Olur


Süzülürken mavinin derinliğinde sessiz

İnceden ıslık çalan yanık sesli yel bendim

Bulutlardan bihaber düşerken yere hissiz

Gökyüzünde salınıp veda eden el bendim 



İrileşip damlalar inerken miskin yüze

Kirpikler baka kaldı giremedi hiç söze

Alsancak’da dalgalar vururken sertçe güze

Notası yarım kalmış sazda kırık tel bendim 



İzmir’de sağır bir gün hisleri çekip yutan

Bir elinde hasreti diğerinde düş tutan

Duyguları savurup tozu dumana katan

İçini parça parça taşa vuran sel bendim 



Oltalar atılırken umutlar suya daldı

Yalnız kalmış bir martı öylece baka kaldı

Deseler ki bu adam felekten bir gün çaldı

Dışı doğru dese de içi yanmış kül bendim 



Elimde ateş olsan saklarım atmam seni

Vefasız hayallere rol verip katmam seni

Hapsedip tüm zamanı kafeste tutmam seni,

Sürgün etsen ne olur öze bağlı yol bendim 



Her nefes cana bedel söze bağlı kul bendim.

22 Aralık 2010-Tokat 

 
Toplam blog
: 22
: 308
Kayıt tarihi
: 17.08.09
 
 

1966 yılında Tokat Yeşilyurt ilçesinde(Arabacımusaköyü) doğdu. 1984 yılında Erzincan Ziraat Mesle..