Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Suriye laik diye ya doğu?

Suriye laik diye ya doğu?
 

Ne oldu benim halil yurduma?

Bir makbere dönmüş TÜRKİYEM.

Suskun diller kan olmuş irin yutar.

Kös çalar zalim, savaş ister bak komşuda.

****

Kardeşim der di, kan istedi özümden,

Var bilmez, yaren bilmez uzun dal...

Soy ağacıma saldırır harami şan için,

Kös çalar zalim, savaş ister bak komşuda.

****

Başka laik Müslüman Arap var mı?

Ortadoğu’da güya Arap baharı ha!!

Suriye de un, yağ, şeker halka bedava idi.

Bak ki selefi mes7ep caiz der kafa keser.

Kös çalar zalim, savaş ister bak komşuda.

               

Adana/Seyhan

11/01 /2016

not:   bir zaman 15 gün kaldım

yedim içtim 100 dolar yetti bana

Allah o günleri tekrar nasip etsin.

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..