Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '13

 
Kategori
Güncel
 

Suriye politikamızın maliyeti olacakmış! Ben bilmem; Cengiz Çandar öyle diyor...

Suriye politikamızın maliyeti olacakmış! Ben bilmem; Cengiz Çandar öyle diyor...
 

Cengiz Çandar'ın Radikal'deki bu günkü köşe yazısını okuyunca inanın ürperdim... Sözü hiç saklama gereği duymadan, eğip bükmeden doğrudan söylüyor... Reyhanlı'daki can kayıpları için: ''Ortadoğu politikasında etkili bir aktör olmanın kaçınılmaz maliyetlerinden biri olarak görmek gerekiyor...'' Muşşşş... ''Üstelik bu rolü hatasız oynama imkanı da yok...''  Muşşş... http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/23267691.asp  Yazının tamamı burada...
 
İnanın bazen bu kadar da olmaz diyorum... Sonrada kendime kızıyorum... Burası Türkiye, herşey olur sloganını hemen unutuyorsun diyorum...
 
Yılların demokratı, insan hakları savunucusu vb. vb. yazarı, düşünürü Cengiz Çandar artık kendini Devlet yerine koyarak yazmaya başlamış... Yazısının, düşüncesinin temeline Devletin yüksek çıkarlarını, gelecekle ilgili planlarını koymuş... Eminim bundan sonra bunun niye gerekli olduğunu, insancıl ve özgürlükçü olduğunu yazmakla anlatmakla geçer  zamanı...
 
Fakat halkın cevabı çok ibretlik Çandar'a: Ama biz öldük Cengiz'cim.
 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..