Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Suriyeli erkeklerin sarışın ve kızıl bayanlara ilgisi neden?

Suriyeli erkeklerin sarışın ve kızıl bayanlara ilgisi neden?
 

Başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Yılbaşına yaklaştığımız günlerde bir kız arkadaşımla foruma alışveriş yapmaya gitmiştik. Mağazada dolaşırken bir erkek bana çarptı ve ' SORRY' dedi. Arkama bile bakmamıştım. Daha sonra mağazadan çıkarken beni durdurdu ve ingilizce bişeyler söylemeye başladı. Yanımdaki arkadaşım İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü okuduğundan dolayı onunla sohbet etmeye başladı. Adını sonradan öğrendiğim ARDANEL benim yüzümü çok beğendiğini, profeyonel fotoğrafçı olduğunu, babasının İngiliz, annesinin de Fransız olduğunu, Denizli deki kızların erkeklere benzediğini, benim yüzümü kullanmak istediğini falan söyledi. Halbuki sonradan internetten baktığımızda Suriyeli olduğunu öğrendik. Ardından numaramı istedi ve de sosyal medyada nasıl bulabileceğini  sordu. Sosyal medyada hesabımın olmadığını telefon numaramı da versem bile arkadaşım olmadan anlaşamayacagımızı ve bu yuzden arkadaşımın numarasını almasını istediğimi arkadaşım sağolsun çevirdi. Forum çıkışında 2015 yazısının önünde arkadaşımın ısrarıyla kendimizi fotoğraf çekerken bu bassettiğim kişi bir anda bizi çekmeye başladı. Hayır yapma da diyemedik o anda çünkü aniden oldu. Sonrasında bizi yönlendirmeye başladı. Neyse ben yeter artık deyip hadi gidelim dedim ve hızlaca münibüse bindik. Cidden korkmuştum. Forum çıkışı onu bekleyen bir erkek grubu vardı belki de ondan dolayı..

Ertesi günlerde ya da gecesinde tam net hatırlamıyorum ARDANEL aradı ve erkek arkadaşım olduğunu öğrenince çok üzüldü ve inanamadı. Çünkü benimle yakın fotoğraflar çekmek istiyormuş ve bana benzeyen bir arkadaş bulmamızı istedi. Sonrasında onunla sohbet eden dilci arkadaşıma da aynı teklifi etti. Bizde en sonunda onu erkek arkadaşıma yönlendirdik ve olayı kapattık. Aynı şekilde yolda  yürürken Suriyeli erkeklerin bakışlarından hiç hoşlanmadığımı söylemek isterim. Kadınlarının esmer ve kapalı olmalarından kaynaklanıyor galiba bu ilgileri. Ne garip ki benim gibi bu durumdan rahatsız olan arkadaşlarım varmış.

 
Toplam blog
: 10
: 3473
Kayıt tarihi
: 22.04.12
 
 

Merhaba, Küçükken yazardım, hala özgür müyüm, görelim.. ..