Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '13

 
Kategori
Güncel
 

Suriyeli mültecilerin sayısı 500 bini geçmiş

Suriyeli mültecilerin sayısı 500 bini geçmiş
 

NOT: Bu blogdaki linkeri verilen videolar, 18+ dır, yaşı küçükler için uygun değildir

Bugün Hürriyet internet sitesinde bir haber gördüm.

Şaşırdım.

Dış ileri bakanlığı açıklamış.

Suriyeli mültecilerin sayısı 500 bini geçmiş.

Habire çadırkent yapılıyor.

20 kentte, 20 barınma merkezi yapılmış.

Mülteciler için, bedava marketler kuruluyor.

Onlara kart veriliyor.

Bedava alışveriş yapıyorlar.

Benim vatandaşım, bu haklara sahip değil.

Normal vatandaş, hastaneye gelse, SGK kaydı yoksa, bedava işlem yaptıramıyor. Ama Suriyeli Mültecilerin hastane masraflarını hep devlet ödüyor. Onlara takılan, 10 milyarlık protez bacakların, parası devlet tarafından ödeniyor. Suriyeli mültecilerin canı, benim vatandaşında daha mı değerli acaba?

Benim lise mezunum, sınava girerken, Suriyelilere üniversitelerde öncelik tanınıyormuş.

Ama kötü olaylar da yok değil.

Dün haberlerde vardı, bir kişi Suriye’li kızları pazarlarken yakalanmış.

Bizim kadar, Suriyeli Mülteci alan ülke yok.

Esad, Suriye de katlim yapıyor. Mültecileri öldürüyor.

Ama bu adamlarda çok mu masum.

Bakın bu klibe, insanları 6 kattan atıyorlar,

Attıkları insanlarda bir Müslüman.

http://www.youtube.com/watch?v=NQGKhbwBwIw

Esad zalim olabilir,

Ama desteklediğimiz muhaliflerin de pek aşağı kalır yanları yok.

Şu videoya bakın, canlı canlı adam kesiyorlar.

http://www.youtube.com/watch?v=UEvRr_hHkmw

Hala batılılar hala kimyasal silah kullandı diyemiyorlar.

Kimyasal silah kullanıldı, bu da Suriye’deki rejimin sorumluluğundadır diyorlar.  

Yani kimyasal silahı Esad kullandı diyemiyorlar.

Bunu sadece Türkiye, dışişleri bakanımız diyor.

O da istihbarata dayanarak diyormuş.

Obama, ben bir askerimin orada zarar görmesini istemem diyor.

Biz ise bir an önce Suriye ile savaşa girmek istiyoruz.

Sonra da “Türkiye’ya saldıramaz, Nato ülkesiyiz”diyor

Acaba biz mi akıllıyız onlar mı akıllı?

Ben Türkiye’nin savaş yanlışı politikasını anlamıyorum

Biz mi doğru yapıyoruz, onlar mı?

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..