Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '10

 
Kategori
2010 Dünya Kupası
 

Sürpriz bir maç : İtalya 1-1 Paraguay

Sürpriz bir maç : İtalya 1-1 Paraguay
 

Paraguay, sahada beklentilerin çok daha üstünde bir performans sergiledi.


Paraguay, her zaman için sert savunmasıyla bilinen İtalyanlarla 1-1 berabere kalma başarısını gösterdi.

Paraguay, maçın başından beri bence iyi performans gösterdi. Beklemediğim şekilde, İtalyanları durdurdu. Durdurmakla kalmadı, sürekli üstüne gitti. Duran toptan da golü buldu. Gayet güzel bir goldü.

İlk yarı aslında çok da iyi bir futbol yoktu ortada. Bazı ataklarda heyecanlandık. Gol, oyuna zevk getirdi. En azından maçın sonucunu daha bir merakla bekler olduk. Çünkü kimse son şampiyonun turnuvaya mağlubiyetle başlayacağını düşünmezdi. Nitekim başlamadı da.

İtalyanlar, 2.yarı daha çok kendilerine geldiler. Daha baskılı oynamaya başladılar. Paraguay kalecisinin de yardımıyla, De Rossi güzel bir gol attı. Ondan sonra da maç dengelendi, fazla keyifli değildi zaten.

Maçın oynanışı beni çok tatmin etmedi ama skor heyecanı vardı. Yani kimse İtalya'nın puan kaybedeceğine inanmıyordu. Paraguay golü attıktan sonra herkes şaşırdı, kimse "Bu maçtan zevk alamam." diyerek maçı kapatmamıştır tahminimce. İtalyanlardan herkes gol bekliyordu. Eğer maç Paraguay'ın üstünlüğüyle bitseydi büyük sürpriz olurdu ki ben böyle bir şey isterdim. Bana göre, bu Dünya Kupası sürprizlerle geçecek.

Lippi'yi değerlendirirsem, kaleye 2.yarı ne kadar kaleciye iş düşmese de De Sanctis'i de sokabilirdi. Daha sonra bence bence Di Natale ve Camoranesi'yi oyuna daha erken almalıydı. Gattuso da bana göre yedeklik bir oyuncu değil ama kadrosu geniş Lippi'nin, seçimde zorlanmış olabilir. Yine de ben çok fazla beğenmedim İtalyanların yönetimini.

Maçın hakemi iyiydi bana göre. Kartlarını doğru ve güzel kullandı fakat daha da cesur olabilirdi.

Grupta ne olacağını merakla bekliyorum fakat son şampiyondan beklentilerim açıkçası daha yüksek...

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..