Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sürprizzz...

Sürprizzz...
 

Eşimin sesiyle yerimden sıçradım...

Günlerdir hasta yatağımda yatmam , benim kadar eşimi de, çok çok üzmüştü... Hüzünlü yüzümün, gözlerimin altında oluşan mor halkaları, ızdırabımın şiddetini yansıtıyordu... Bahçemizden topladığımız limonlardan oluşan sıcak sıvılar, artık midemin yanmasına neden oluyor, içmek istemiyor ancak içmem de gerekli olduğunu biliyordum...

İşte, o çok ama çok mutsuz olduğum günlerde , eşim benim mutsuzluğuma üzülüyor, ne yaparsa beni mutlu edeceğini araştırıyormuş bana hissettirmeden...

Yine hasta yatağımda yattığım günlerden birinde, kapı çalındı...Kapıyı açtığımda, eşimin elinde bir paket olduğunu gördüm... Açıkçası pek önemsemedim yatağıma döndüm... Eşim, biraz sonra içeri girdi... Arkasında bir şey saklıyordu.. Ama ne?

''Sürprizzzz...''dedi eşim, gözlerinin içi gülerek...

Ve elindeki paketi açmaya koyuldu... Ben şaşkın ve merakla bakıyordum ellerine, ne çıkacaktı paketten....

Sonunda evettt... sonundaaa....

Küçük mini bir NOTEBOOK PC....

Aman Allahım...

Mutluluktan uçuyordum...

Kollarım eşimin boynuna öyle sarılmış ki...''Dur boğacaksın beni'' sesiyle kendime geldim...

Şimdi yazıyorum işte.... Mutluyum...

 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..