Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '12

 
Kategori
TV Programları
 

Survivor – 16/04/2012 – Anıl, Anıl ve yine Anıl …

Survivor – 16/04/2012 – Anıl, Anıl ve yine Anıl …
 

Günün en önemli sayılabilecek başlıkları, yapılacak üçlü elemedeki gidecek ismin kim olacağı sorusu, dokunulmazlık oyununun niteliği ve galibin kim olacağı ve ada konseyinde yaşanacak ekstra olayların olup olmayacağı sorusu şeklinde özetlenebilir…

Özetlemelere başladığımı önceki yazılarımda belirtmiştim… Çünkü yazılarım hazır olsa da yayına sürmekte çok çok gecikiyorum… Ayrıntı yazayım diyorum ama nedense bir türlü olmuyor ve yazılarımı zamanında yayınlamayı beceremiyorum…

Bu sebeple özetlemeler yapma kararı aldım… Linkler vererek alacağınız keyifi canlı tutmaya çalışacağım, şimdilik bununla yetinmeyi düşünüyorum… Ne de olsa görselliğin ön plana çıktığı bir yarışma programı Survivor. Beni mazur göreceğinizi umuyorum…

Gelelim günün özetine ve kısa kısa başlıklar halinde anlatımına… Dünkü ada konseyinde 3 eleme adayı belirlenmişti bildiğiniz gibi… Serhat, Begüm ve Şansın arasında yapılan oylamadan Şansın mağlup ayrıldı ve elenmekten kurtulamadı…

Öncesinde dokunulmazlık sembolü oyunu da yapılmıştı… Heyecandan elemeyi öne aldım başlık olarak… Ama dokunulmazlık kapışmasına değinmeden olmaz… Eşli kart bulma oyunu olarak özetleyebileceğim bu oyun hem hızı hem de zeka becerisini sınıyordu…

Tüm potansiyel favorileri geride bırakmayı başaran Anıl, yarışmadaki 2. dokunulmazlık sembolünü kazanmayı başardı ve ödül olarak Türkcell ‘ in iletişim paketini kazandı… Evde pişer komşuya da düşer mantığı ile Mustafa ,  Nihat , Alp ve Hasan ‘ ı da yanına alarak ödülü arkadaşlarıyla bölüşmeyi de ihmal etmedi…

Güne baklava muhabbeti damgasını vurdu… Yiyecek konusunda hüngür hüngür ağlayan ünlüler, Acun ‘ a rica da bulunarak yarışma ödüllerine eklenmek üzre baklava siparişinde bulundular… Sözüm söz diyen Acun ilerleyen zamanlarda, tüm yarışmacıları baklava ile buluşturacağına söz verdi…

İşte günün tüm ayrıntılarına ulaşabileceğiniz 16 nisanın Survivorunun full video linki… Keyifli seyirler dilerim…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/survivor-16042012-anil-anil-ve-yine-anil/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..