Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '12

 
Kategori
TV Programları
 

Survivor – 18/03/2012 – adada ilk gün: ”ben demedim mi size” başlangıcı!!!

Survivor – 18/03/2012 – adada ilk gün: ”ben demedim mi size” başlangıcı!!!
 

Genelde yarışmaların ilk günlerini çok seviyorum… Çünkü katılımcıların karakterlerini analiz edebilme konusunda inanılmaz ipuçları sunuyorlar… Başlarda bozuntuya vermemek adına dostane tavırlar sergileniyor ama sonrasında mağlubiyetler geldikçe herkesin gerçek yüzü ortaya çıkmaya başlıyor…

Kirli çamaşırlar bir bir ortaya dökülüp, herkesin arkasından oyunlar döndürülmeye başlanınca, seyir daha bir keyifleniyor… Survivor ‘ ın ilk bölümü de benzer bir senaryoda gerçekleşti ve Gönüllüler Takımı ile Ünlüler Takımı arasındaki ilk oyunlarla birlikte, maskeler sırayla düştü…

İki misli hayati erzak için oynanan ilk oyun, tam analmıyla bir güç, dayanıklılık ve takım olma sınavıydı… Ünlülerin bu kadar fark yemesini beklemesem de, benim de favorim oyunu kazanan Gönüllüler idi… Daha en baştan tavrımı ortaya koyarak, Ünlülerin hemen hemen her oyunda nal toplayacağını iddia etmiştim…

Bu düşüncem de haklı da çıktım… Ne yaptıklarını bilmez bir halde yarışan ünlüler Survivor ‘ a hiç de beklemedikleri büyük bir hayalkırıklığı ile başlamış oldular… Hepsine geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum buradan… Durun daha çooook kaybedeceğiniz oyun var kapı gibi duran Gönüllüler Ordusu karşısında…

Gelelim ikinci oyuna… Aslında bu oyundaki manzara da ilkinden farklı değildi… Eski Roma Dönemi arabalı kollezyum oyunlarını anımsatan bir konseptle tasarlanmıştı sıradaki oyun… Arabayı çeken takım arkadaşları, araba üzerindeki elemana yardımcı olmaya çalışıyordu…

Oyunda galibiyet şansı, ilk tur ortada gibi gözükse de, son turda pili biten ünlüler bunu da kaybederek gönüllülere açık farkla mağlup olmaktan kurtulamadılar yine… 2- 0 açıkçası benim de beklemediğim bir sonuçtu ama ateşi elde etmek için yapılan oyunda gönüllülerin asılacağını tahmin ediyordum…

İlk Ada Konseyi ise, hiç beklemediğim bir kararla sonuçlandı… Bilindiği gibi Gönüllüler 9 kişiydi müsabakalarda… Ünlüler ise 7 kişi kapıştılar hep… İşte bu eşitsizliği ortadan kaldırmak için Gönüllülerin kendi aralarında bir seçim yaparak arkadaşlarından birini Ünlülere yollamaları gerekmekteydi…

Konseyin ilk toplantısının en önemli maddesi bu idi, tanışmalar ve kritikler dışında… Ben gönderilecek kişinin grubun en zayıf kızlarından biri olacağını tahmin ederken, Gönüllüler gidip göz göre göre kendi elleriyle Anıl ‘ ı Ünlüler ‘ e teslim ettiler…

İnanmadım onların bu delice davranışlarına… Akıl alır gibi değildi yaptıkları… Güçlü bir erkeği rakiplerine teslim etmenin mantıklı hiç bir açıklaması yoktu çünkü… Bakalım böylesine stratejik bir hata, gelecekteki oyunları ne kadar etkileyecek, hepsini bekleyip göreceğiz…

İşte ilk günün tüm bölümünü içeren video linki…


Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/survivor-18032012-adada-ilk-gun-ben-demedim-mi-size-baslangici/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..