Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '17

 
Kategori
TV Programları
 

Survivor All Star Gönüllülere Karşı

Survivor All Star Gönüllülere Karşı
 

Yılların fenomen yarışması Survivor daha final yaptığının gecesi “bir daha ki Survivor’da kimler yarışacak? “  sorularının başladığı anlardır. Evet, sanki yarışma henüz bitmemiş gibi seyircisinin de  “getirin bir sonrakini” edası ile izlediği dizidir Survivor.

 Dizi dedim çünkü her şeyden önce yarışma 6 ay sürüyor. Ekstradan da yarışmaya başlayanlar kendilerine; yeni bir tarz, yeni bir karakter, yeni bir hava, ben “guruyum” edası, ben “savaşçıyım” tavrı, “ah, rol kabiliyetimi bir görseler!” nidası, “Bir film teklifi olsa” pozu, kiminin insanlıktan çıktığı, kiminin Budha heykeline dönüştüğü, Marsiyen ve Venüsyen narkoz dağıtan, dedikodunun cıvatasını fırlatan, hummalı ve ayrıca acı ile zevkin bir arada harmanlandığı ekran şovu olduğu için adına dizi dedim.

19 Ekim tarihinde bir yazı yazdım (1). Bu yazımda bazı detaylar verdim. Lütfen o yazıyı okuyun ki bu yazının bir değeri olsun! Yoksa her şey yeni başlıyor gibi gelir, oysa zaten bu isimler ile görüşmeler yapılıyordu. Lütfen sıkılmayın ve okuyun, çünkü kadro üç aşağı beş yukarı o yazıda saklı.

Acun Ilıcalı 16 Kasım tarihinde bir açıklama yaptı ve kesinleşen yarışmacıları açıkladı.

Acun Ilıcalı?: @acunilicali 16 Kas

Daha fazla

#Survivor2018 ’de bir ilk yaşanacak demiştik, All Starlar yeni Gönüllüler’e karşı... İşte bu yılın All Starlar kadrosuna dahil olan 3 isim; Sema Aydemir, Nagihan Karadere ve Merve Aydın. Hepsine başarılar diliyorum..

Sema Aydemir’in Survivor All Star arasına alınmasını sanırım hepimiz onaylıyoruz. Ne diyelim kadın işi biliyor. Ayrıca Adem Kılıccı’nın da “Boksun Yıldızları” kadrosundaki sunuculuk görevinin biteceğini düşünüyorum. Sanki Adem, Survivor Valizi hep masanın altında sundu bu programı. Yakında onu da listede görürüz.

Yalnız “GÖNÜLLÜLER” ekibinin yepyeni bir ekip olduğunun açıklaması da Acun Ilıcalı’dan geldi. Bu da demek oluyor ki yepyeni yüzler gönüllüler kadrosunda yer alacak.  Geri sayım başladı, 5 Ocak tarihine çok az kaldı bakalım kimler kimler katılacak bu listeye.

Hayatta hep yeniler ile karşılaşmanız dileği ile…

(1) http://blog.milliyet.com.tr/survivor-all-star-2018-in-yildizlari/Blog/?BlogNo=572254

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

https://www.facebook.com/eceeryazilari

https://www.facebook.com/dizisin

https://www.facebook.com/EceERFanClub

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..