Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '15

 
Kategori
TV Programları
 

Survivor All Star’ın tek kişilik takım: Merve Aydın!

Survivor All Star’ın tek kişilik takım: Merve Aydın!
 

Uzun süredir Survivor All Star ile ilgili yazı yazmadığımın farkındayım, çünkü bu sezon “terbiye sınırlarını zorlayan” söylemler ve tavırlar doruğa ulaştı. Acun Ilıcalı’dan önce ben bir yazımda buna dikkat çekmiştim ve sonrasında da pek Survivor All Star dizisine kalemimi değdirmeme kararı aldım. Neden mi? Çünkü kaleme alacaklarım beni korkutur hale gelmişti. Çoluk çocuk izlediğimiz bu programın gün geçtikçe çirkinleşen söylemler ve tavırların yanı başına kenar süsü olması canımı sıkmıştı. Bu durumlarda benim bal akan kalemimden genelde kan damlar! İşte bütün sebep de budur.

Şimdi gelelim Survivor All Star’ın son durumuna!

Ünlüler takımı diye bir şey kalmamışken, Merve Aydın’ı tehlike gören Hilmi Cem efendinin ne kadar korkak olduğuna: beyefendi Survior ya, bir kız çocuğundan korkuyor! Bana kimse Gönüllüler takımından bahsetmesin, çünkü artık yarışma bireysel oldu, demek ki neymiş herkes kendini kurtaracak! Adamın dibiyiz, biz arkadaşımızı satmayız söylemlerine ben de argo cevap vereyim o zaman “biz de yemeyiz!” . Oy toplamak için yapılan çene savaşlarını bırakın da işinize bakın! Adam olan kadına saygılıdır, topluluk oluşturup bir kadını hedef göstermez, fair play sahibidir ve rakibini tebrik etmeyi bilir.

Daha geçen akşam dördünüzü birbirine vurup, ödülü elinizden yırtıcı bir kaplan gibi aldı, bir de “Survivor All Star Ballısı” Begüm’ü de ödülüne ortak etti. İnanın ben yanımda kimseyi görmek istemezdim ve soğuk savaşın en dibinden “kimseyi götürmek istemiyorum!” diyerek sıcaktan yanan adanın her tarafında sarkıt ve dikitler oluşmasına neden olurdum. Hala Turabi, hala Hilmi Cem, hala Hasan diyen arkadaş, Survivor All Star’da bir tek Merve Aydın var bunun altını çizeyim.

Daha önceki yıldan veya yazılarımdan Merve ile ilgili düşüncelerimi okuduysanız, belki onu anlamaya çalıştığımı fark etmişsinizdir. Küçük yaşta profesyonel sporcu olarak yetiştirilen çocuklarda azmin yanında gerçekten hırs oluyor. Başarmak, hedefe ulaşmak için savaşmak, bu savaş sırasında sportmenliğini yitirmeden yarışmak onlara öğretilir. Hedef tektir ve ona ulaşmanın tek bir yolu vardır. Şimdi Merve’ye bir bakalım: ödüller için yarışırken tam bir amazondu, yıllarca bireysel spor yapmasına rağmen takım olmayı bildi, ruhunda ki liderliği hazmedemeyenlerin hedefinin 12. dairesi oldu, düşmanı bile olsa aynı takımımda olduğu arkadaşlarını yarışta satmadı, sakatladı, hastalandı ama dokunulmazlığı ya da ödülü almak için canını dişine taktı.  

Şimdiyse dördü birada olan hazımsızlara karşı mide ilacı etkisi yapmak için son düzlükte tek başına koskocaman bir takım oldu! Yürü be Merve, kim tutar seni!

Hayatta destekleyenlerinizin çok olması dileği ile…  

www.televizyongazetesi.com

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

 https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fba%C5%9Fa/145170645649459

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..