Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '17

 
Kategori
TV Programları
 

Survivor’da Erdi gitti, şaşırmadım!

Survivor’da Erdi gitti, şaşırmadım!
 

Birinci dokunulmazlık oyununu Ünlüler kazanınca Erdi ve Berna’nın adı yazılmıştı.

İkinci oyunu Gönüllüler kazanınca tuhaftır, bir pandomim koptu. Erdi de kavga etti, çünkü ünlülerden çıkacak yarışmacılar tehlikeli olacaktı.

Gerçekten de, Adem ve Sabriye çıktı karşılarına. Adem zaten göz ardı edilemez birisiydi, Sabriye ise oylamacılar tarafından korunuyordu.

Tahmini olarak kendim Berna ya da Sabriye’nin gideceğini düşündüm. Hatta Berna daha ağır basıyordu.

Ama şanssızlık Erdi’ye düştü!

Oyunlarda en başarısız olan Erdi elendi böylece.

 
Toplam blog
: 433
: 2442
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

Merhaba. Kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Bir de gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi. Gezmenin yalnızc..