Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '13

 
Kategori
TV Programları
 

Survivor'da Hilmicem ve Murat Kıbrıs'a bilet için mücadelede

Survivor'da Hilmicem ve Murat Kıbrıs'a bilet için mücadelede
 

2013 Survivor sezonumuz kepenkleri kapatmak üzere. Söyle bakalım Ece Er, şimdi ne olacak? Hiçbir şey olmayacak! Yeni sezonda yapılanlar unutulmuş, birinci belki hatırlanıyor olacak! Her zamanki gibi katılımcıların 5 tanesini yardımsız hatırlayamayacağız. İçlerinden birkaç tanesi popülerliğin birkaç tanesi de şöhretin kapısını zorlayacak ama seyirci tıpkı Survivor yarışması gibi o isimleri de tüketip gidecek.

2013 Survivor Ünlüler- Gönüllüler yarışması boyunca mesaj kutuma gelen ‘’Sms gerçekten işliyor mu?’’ sorusunun cevabını şifreler ile yazılarımda vermeye çalıştım ama düşünmek istemediğinizi anladım. Fakat ben her şeyi düşünerek egzersiz yapmamızı savunan biri olduğuma göre size iki hikaye anlatacağım:

İlk hikayemizin geçtiği mekan Nişantaşı, başrol oyuncusu Zeynep Tunuslu. Hatırladınız mı? Aradan duyabiliyorum ‘’konuyu dağıtma!’’ ‘’ ne alaka?’’ gibi sesler yükseliyor. Sabırlı olursanız ne demek istediğimi hemen anlayacaksınız.

Survivor Ünlüler- Gönüllüler ilk defa 2011 de yapılmıştı. Hatırlayanınız var mı? Basında yer alan haberlerden biri detayları bilmeyen ünlüler ada koşullarının zorluğu yüzünden az para almış diye haberi vermişti. Yani katılanların hepsi o adaya adrenalin ya da macera düşkünlüğünden değil tamamen duygusal olarak gidiyor. ‘’Ne yapsınlar haftalarca adada kalıp evlerine ekmek götürmeyecekler miydi?’’ dediniz. O zaman bana ‘’macera benim yaşam tarzım’’ gibi saçmalıklar söyleyip durmasınlar ekranlardan. Bakın ne kadar azmış aldıkları ücretler, hangi ünlü ne kadar kazandı? İşte Nihat, Pascal, Derya, Asena, Ebru, Zeynep ve Özge'nin aldığı paralar...

Nihat Doğan ve Pascal Nouma 200 bin TL, Derya Büyükuncuoğlu 80 bin TL, Ebru Destan 20 bin TL, Zeynep Tunuslu 10 bin TL, Özge, Asena ve diğer isimler ise hep 20-100 bin TL arasında para almışlar. Hem de adaya gitmeden önce ödenmiş. ‘’Para peşin, kırmızı meşin!’’ tarzı yaşayan yurdum insanına da bu yakışır. Aldıkları yüksek gelmedi bana. Çünkü burada kalıp çalışsalardı da bu kadar kazanırlardı. Bir de tabii, yarışma arasında firmaların reklamlarını da yapıyorlar. Hatta oynuyorlar. Onlardan da pay alsalardı daha çok kazanabilirlerdi. Ama ne bu kadar izleneceğini ne de Acun Ilıcalı’nın adayı reklam panosuna çevireceğini düşünmüşlerdir. Yoksa daha çok para isterlerdi kesin! Kısacası,  Survivor Ünlüler- Gönüllüler yarışmasında ünlüler yapımcı firma Acun Medya'dan para aldılar ve almaya devam ediyorlar. Ama Acun Medya her seferinde sözleşmedeki boşlukları öyle güzel kapatıyor ki 2 sezondur alınan paralar haber olmuyor. Biz de para aldıklarını unutuyoruz ve bağlanıyoruz yarışmaya. Hatta öyle bir sözleşme yapmış ki Merve Büyüksaraç’ın açıklamalarını hatırlayıp şartları ona göre koymuş. Kimsenin ağzını bıçak açmıyor, açan ise lazer epilasyondan söz ediyor.

Şimdi haftalığı 10 bin TL den adaya yarışmaya giden Zeynep Tunuslu hikayesine geçeceğim.  Zeynep Tunuslu ve Asena sms e kaldı. Parmaklar son sürat çalıştı sms kumbarasına mesajlar yollandı. Sms in bitiş saat ve tarihi verildi ama biz sms yağdırırken Zeynep Tunuslu kendi mahallesinde (Nişantaşı) gazetecilere yakalandı. Kısacası biz o attığımız smsler ile yarışmaya yön verdiğimizi düşünürken Acun Medya’nın kumbarasına bol bol bozukluk atmıştık. ‘’Damlaya damlaya göl olur!’’ unutmayın. Son karar Acun Medya ile yapılan anlaşmada zaten belliydi. Biz ekran başındaki koltuğumuza kendimizi kelepçelediğimizde çoktan Zeynep Tunuslu evine kavuşmuştu bile.

Şimdi gelelim 2013 Survivor Ünlüler- Gönüllülere: Duygu Çetinkaya bir fenomene dönüşme çabaları ile ekranda bağırdı, çağırdı hatta adanın erkeklerinden ( Bozok, Hilmicem, Murat, Mustafa) şiddet bile gördü. Ne oldu unuttunuz değil mi? Ben unutmayacağımı söylemiştim hatırlarsanız!  Kincilikten değil, tamamen yaptıkları diğer işlerde daha objektif olabilmek için. Neyse Duygu Çetinkaya kendine önemli ölçüde bir fan kitlesi edindi. Hatta diğer yazıları takip edenler belki hatırlayacaklardır Demet Akalın kendi fanlarını Duygu Çetinkaya’ya sms atmaları için yönlendirmişti.

Şimdi Duygu’nun elendiği o güne dönelim. Duygu arkasına bu kadar adamı takmışken ‘’Murat’ı da adaya gömer’’ diyerek bir yorum yapmış yanına da Acun Ilıcalı’nın Duygu’nun rolüne kendini kaptırmasından sıkıldığını da eklemiştim. Yani bana göre Duygu adadan giderse Acun Ilıcalı gönderecekti. Her şey reyting uğruna dönüyor ekranlarda. Reyting demek, para demek! Ama reytingi bile gözden çıkartabilecek kadar Duygu’ya kızmıştı Acun Ilıcalı. Hatta yazımda Duygu’nun destekçilerini afişe etmiş ve Murat için bütün fanları Murat’a smse çağırmıştım hatırladınız mı?

Şimdi tam zaman ve tarih vererek size o günü anlatayım. Günlerden 28 Mayıs 2013, sağ olsun Duygu fanlarından biri (ismi bende saklı, yarışma süresince de keyifli sohbetler yaptığım bir Duygu hayranı) gene bana bir mesaj atmıştı. Ben mesaja saat 16:00 sıralarında ulaştım. Mesajda;

  • Duygu elenmis ...
  • Kiz kardesi Yagmur az once bir twit atti sonrada geri sildi
  • Kardeşim menajerde bilemez acun öyle risk alır mı hiç yarışmadan önce herkese akrabalarına menajerlerine söylüyo bilgi sızdırmayn diye o yüzden belli olmaz diye 3 mesaj üst üste atmıştı. Durumu takip edebileyim diye de kaynak göstermişti.
  • Yağmur Çetinkaya @yagmurcet 2 dk‘’Bu arada ablam elenmiş, hayırlısı’’ demişti. (mesajı twitterdan aynen kopyalayıp yollamış sağ olsun!)

Bende Hafiyesi Mahmut diğer adı ile Ajan X hemen twittere saldırdım, Survivor facebook ve twitter sayfalarına girdim, çıktım ve başım döndü sörf yapmaktan ama bir tek iz bulamadım. Sevgili takipçi (hem benim takipçim, hem de Duygu’nun fanıdır) Yağmur Çetinkaya’nın twiti sildiğini söyledi. Bir süre Yağmur Çetinkaya’nın twitterını takip ettim. Aman Allahım! O nasıl bir hitap şekli ağzında çıkanı kulağı duymamacasına takip edenlere kızıp duruyor. Demek ki genetik, diye düşünmekten kendimi alamadım. Yani ekranda elenmeden Duygu’nun hesabının kesildiği belliydi. Karnını doyurmuş, yumuşacık yatağa uzanmış, belki de bikinisini giyip deniz kıyısında soğuk içeceği ile buzlar arasında servis edilen meyvelerini yiyordu bile.

Şimdi konuyu neden buralara getirdiğimi düşününce bulursunuz diye düşünüyorum. Bence bu gece Murat’a güle güle diyeceğiz. Çünkü Hilmicem daha fazla reyting getirir. Ayrıca Hilmicem daha önceki yazılarımda da belirttiğim gibi ‘’Yetenek Sizsiniz Türkiye’’ yarışmasından Survivor Gönüllüler adasına transfer olmuş bir isimdi. Kısacası Acun Medya bu ata oynamayı seçmiş gibi görünüyor. Umarım yanılmışımdır ya da Acun bizi ters köşeye yatırır.

Hayatta ters köşe yapılmadan yaşamak dileği ile…

www.televizyongazetesi.com

https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fb 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..