Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '13

 
Kategori
TV Programları
 

Survivor'da Nazenin ve diğerleri!

Survivor'da Nazenin ve diğerleri!
 

Survivor'a rezervasyonunu geçen sezondan yaptırmıştı


Pek çok kişinin yazımı okuduktan sonra bana diş bileyip, saldıracağını bile bile yazmaya başladım. Ben hazırım! Ya siz duymaya hazır mısınız?

Geçen Survivor yazılarım okuduysanız ‘’bir ünlünün elenmesi gerekiyor, oyunun kuralı bu!’’ demiştim. Tesadüfe bakın ki daha yazımın mürekkebi kurumadan Ünlüler, konseye elenecek bir kişi belirlemek üzere gittiler.

Takipçilerin hepsi çok iyi biliyor ki Survivor Ünlüler Gönüllüler 2013 yarışmasından ilk defa bir ünlü elenerek adaya veda etti. Konseye giderken kendi aralarında siz deyin ‘’fikir almak’’ ben deyim ‘’kulis yapmak’’ onlar desin  ‘’danıştım’’ bir sürü sözcük havalarda uçuştu. Karar verildi, kağıda kalem hükmetti ve 3 kadının ismi kutudan çıktı.

Aman Allah’ım herkes ekranda bir şaşırdı, bir bozuldu inanın ben koltuğumda bu görüntüler karşısında aynı şaşkınlıktaydım. Sormak bile istedim kendilerine ‘’ölene kadar adada kalacağınızı mı sandınız?’’ diye. Bu bir oyun mızımanın anlamı yok! Birileri gidecek bu adadan, sonunda birisi birinci olacak ve seneye kadar adanın kepenkleri kapatılacak, işte gerçek! Yüzleşin hem de bir an önce yüzleşin ve kendinizi hazırlayın!

Survivor'dan elenen Nazenin, diğer yarışmacılar hakkında şaşırtıcı açıklamalar yaptı. Irmak  Atuk ile yaptığı münakaşalara dönüp dolanıp lafı getirmesinin altındaki sebep  bu konuda soru gelmesinden midir? Bence, Nazenin Tokuşoğlu’nun siniri geçmemiş, sinirinin geçmemesinden dolayı konuyu buraya taşıyor.

Sayın Nazenin Tokuşoğlu, kızlar tarafından yazıldığınızı öğrenmeniz sonrasında hayal kırıklığına uğramanızı da anlayamadım. Biz, kızlar tayfası genelde guruplaşırız ve eğer birine taktıysak da ilk onu gömeriz. Kadın dayanışması sözdedir, hayatta çok az kadın hem cinsini kollar!

Siz de benimle aynı fikirdesiniz ki‘’erkeklerin gruplaşması Irmak ve kızların gruplaşmasından dolayı doğdu ‘’ dediniz.  Bakın siz bile fark etmeden zikretmişsiniz. Kadının doğası gizli de olsa lider olmaktır.

Adadan üzgün bir şekilde ayrılan birisine veda etmek için ayağa kalkmayan Irmak Atuk’u eleştirmeyin. Biz de kadınız ve kazanan kadın bulunduğu yerde hükümranlığını ilan etti sanır. Dolayısı ile bir kadına milyonların önünde ‘’şov yapma’’ deyip sonra da ayağa kalkıp yolcu etmemesine şaşırmamak lazım. Fair-play hareketi olarak ben de Irmak Atuk’un ayağa kalkıp elinizi sıkmasını bekledim. Sonra da genel kadın tavrını unuttuğum için kendime katıla katıla güldüm. Ben de aynı tavrı sergiler miydim? Hayır tarzım değil 20 senelik briç geçmişim var. Yarışmada beni eze eze yenen rakibimi de tebrik edip sonra da ona yolunda bol şans dilemeyi bilirim. Bu tavır ve tarzdır… Ama kadın müsabıklarda 20 senedir defalarca karşılaşıp, gözlemlediğim bunu becermelerine dişilik duyguları engel oluyor.

Ama siz de seyirciye sevimli gözükemediniz Survivor Nazenin! Sizin suçunuz ancak bu olabilir, gazeteci kimliğinizden dolayı duruşunuzun ciddiyeti sizin sevimsiz algılanmanıza sebep oldu. Ama üzülmeyin bu mesleğinizin size kattığı sorgulayan yanınızın kudretindendir.

Larissa bilerek sizin karşınıza çıkartıldı çünkü O bir yabancı ve biz yabancı hayranı bir milletiz. Ne yazık ki duygularımızdan arınıp objektif bakmasını beceremiyoruz. Biz millet olarak ölümüne seviyoruz veya ölümüne nefret ediyoruz. İzleyenler Survivor Larissa’yı objektif seyredemiyor. Oysa geçen yazımda da yazmıştım tekrarlamak istiyorum ‘’Larissa’nın boyundan büyük hırsı var’’. Hırs güzeldir ama bir başkasını yok etmek için varsa, sınırının farkında değil ise işte ben orada yokum!

Neyse size geçmiş olsun! Yolunuza devam edeceğinizi biliyorum, kariyerinizde bol şans diliyorum.

Benim son üçlüm:

Ümit Karan, çünkü tecrübesi ve yaptığı spor takım sporu olduğu için takım olmayı bilen bir karakter. Göründüğü kadarı ile de akıllı, stratejik, temiz yürekli, sert görünüşüne rağmen sempatik tavırlı, hatta vicdanlı bir kimlik. İşte sağlam karakteri ile yarışmanın favorilerimden biri Ümit Karan…

Dağhan Külegeç, çünkü yaşı büyümüş ama ruhu büyümemiş buna rağmen ‘’aklıbaşında küçük çocuk ‘’ tavırları ile sevimli bir kişilik. Gördüğüm kadarı ile hayatı ciddiye alıyor ama kötü olaylar karşısında espiri yaparak hayata ‘’seni ciddiye almıyorum  ‘’tavrını sergiliyor. İşte ‘’çocuksu adam’’ tavrı ile favorilerimden biri Dağhan Külegeç…

Doğukan Manço, çünkü takım olmaya çalışan, durumu kabul eden, dedikodusuz, sadece kendi mantık süzgecini kullanarak karar veren bir kimlik. Gördüğüm kadarı ile hayatı yaşından önce çözmüş ve kurala uymuş. Ne de olsa hayat O’na bazı şeyleri zorla, ısrar ederek öğretmiş. İşte duruşunu bozmadan sadece doğruları yapan kimliği ile yarışmada favorilerimden biri Doğukan Manço… 

Bence bu yarışmacılar ile Survivor’ın sonunu getireceğiz gibi görünüyor. Bence 3 de birinciliği hak ediyor.

Hayatta birincilikleri hak etmeniz dileği ile…

http://www.medyabey.com

https://twitter.com/eceer6

Ayrıca facebook ''Ece Er İle Başbaşa'' sayfamda sizleri bekliyorum...

 

 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..