Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '06

 
Kategori
Tarih
Okunma Sayısı
1286
 

Survivor da türkler tarih mi yazıyor yoksa var olan tarihimizi mi bozuyorlar?

Survivor da türkler tarih mi yazıyor yoksa var olan tarihimizi mi bozuyorlar?
 

Bugün televizyonu açtım. Zaplamaya başladım. Her kanalda İbo ile Avşar'ın (yalan) aşkı... Eh bende en mantıklı seçimin survivor olduğuna karar verdim.

İzliyorum ama bir yandan da düşünüyorum. 50 bin ytl için katlanılcak şey değil. Hem kendi ruh sağlığını hem de halkın ruh sağlığını bozuyorsun yani.

Neyse (övünmek gibi olmasın) Türk takımı her bölümü kazanıyor, haliyle bende seviniyorum. Ama bizimkilerde çok böbürlenmeye başlıyorlar. Milli marşımızı bile söylüyorlar. Karşı tarafın sinirleri bozuk zaten bizimkilere öldürücü bakış atıyorlar. Anlıyoruz ki kavga çıkacak. Allah tan her iki tarafda medeni olay çıkmıyor herkes gidiyor adasına.

Ama bu olay böyle kapanmaz ki. Yunanlılar ada konseyinde toplanıyorlar. Sonra başlıyorlar bizi çekiştirmeye... Nasıl şeylerle suçlandığımızı söylüyorum.

1.Başarımızı çok önemsiyormuşuz (doğruya doğru öyleyiz)

2.Her şeye milliyetçi yaklaşıyormuşuz. (milli marşı söyledik diye mi)

Valla biraz doğru gibi. Nedersiniz?

Ama bu yarışmanın ırkçılığı körüklediği kesin. Bizim tarafında pek hoşgörülü olduğu söylenemez.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

içlerinde yada bariz bir şekilde görünürde son derece çekişmeli iki devletin fertlerinin birarada bulunduğu bir yarışma düzenlemenin sadece kanallara izleyici kazandırma yönünde bi getiri sağlar.Ama bizden neler götürdüğünün farkında olan karç bilinçli insan var orasını bilmiyorum.İster ırkçılık densin ister gericilik BİZE YUNANDAN DOST OLMAZ... Türk'ün türk'ten başka dostu yoktur demişler artık inanın kendi içimizde bile dost değiliz ki kalkmış Yunanlılarlakarşı karşıya getirliyoruz...

Gülçin Şahin 
 24.11.2006 14:26
 

BEN YENİYİM SİZLER ESKİ AMA HEPİMİZ AYNI DÜNYADA YAŞIYORUZ

GÖKAY KARATASLI 
 08.11.2006 14:00
 

Aslında hiçte bizi övmüyorlar,aslında Türkleri yanlış tanıtıyorlar.

feride çiçek 
 04.11.2006 21:02
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 8
Toplam yorum
: 11
Toplam mesaj
: 13
Ort. okunma sayısı
: 1143
Kayıt tarihi
: 03.11.06
 
 

Adım Gencay. Setbaşı İlköğretim Okulu'na gidiyorum. Tam bir Harry Potter hayranıyım. Kitaplarını del..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster