Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '13

 
Kategori
Magazin
 

Survivor Duygu - Ümit Savaşı

Survivor Duygu - Ümit Savaşı
 

Survivor aldı başını gitmiyor mu sizce de :) Acun işini biliyor bana kalırsa adam kim ne kadar kazandırıyor ne çok tutar, tutmaz biliyor şimdi, yiğidi öldür ama hakkını ver yani o derece :) 

Ümit Karan ve Duygu savaşı iyice doruğa çıktı geçen hafta. Sataşmalar, karşılıklı atışmalar, gülümsemeler falan durum iyiden iyiye çetinleşmeye takımlar birbirini iyice zorlamaya başladı. Özellikle de gönüllüler takımı yiyecek namına bir şey kazanamasalar bile insan üstü bir performans sergileyip, na- mağlup olmayı her seferinde başaran iskenderleri,kahvaltıları löplöp götüren ünlüler takımına karşı üst üste 2 dokunulmazlık oyununu almayı bildi. Gönüllüler eğer bu hafta da dokunulmazlık oyununu alırlarsa ünlüler takımı karışacağa benziyor. Nitekim ben bu hafta alabileceklerini hiç sanmıyorum çünkü Ümit ve Cengiz  geçen hafta oynanan dokunulmazlık oyununda akıllandılar ve bu hafta daha güçlü olmak kaybetmemek için dokunulmazlık oyununa kendilerini sokacaklardır. Bu da gönüllüler takımı için bir tehlike :)

Ünlüler takımında dengesizlikler dokunulmazlıkların kaybedilmesiyle bir bir ortaya çıktı. Erhan ve Dağhan'ın uyuşmaması,Erhan'ın kendini Survivor'a fazla kaptırması,Irmak ve Bennu'nun Dağhan'ın kuyusunu kazma girişimleri sonuçta oy birliğiyle Larissa'nın gitmesi Doğukan'ın üst üste dokunulmazlık kazanması kısaca olaylar durulmuyor Panama da :)

Valla seviyorum ben Survivor'ı izlemesi çok eğlenceli :) Hafta sonuma renk katıyor ne yalan söyleyelim diyor hepimiz aslında Survivor ruhlu insanlarız diyorum :)

https://twitter.com/mzmzdamla

 
Toplam blog
: 16
: 1018
Kayıt tarihi
: 12.10.12
 
 

Öğretmen, resimci, kitap kurdu, fotoğrafçı.   ..