Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '11

 
Kategori
Magazin
 

Survivor kadınları…

Survivor kadınları…
 

Henüz daha genç bir delikanlıydım, rahmetli annem beni karşısına aldı. Aman oğul, sen kardeşlerinin en büyüğüsün. Senden daha küçük iki erkek kardeşin var. Aklında olsun, kesinlikle karılarınızı kendi aranızdaki sorunlara karıştırmayın. Âlim Allah kardeşlik ilişkileriniz tar imar olur, karılarınız yüzünden birbirinize düşersiniz. 

Anamın bu öğüdünü hiç unutmam. Kardeşlerimde anamın sürekli tekrarladığı bu öğüde aşina olduklarından, şükürler olsun asla aramıza hiçbir kadın yani karılarımız giremedi. 

Demem o’ ki birçok erkek bir araya gelir, asla birbirlerini çekiştirmez. Ama iki kadın bir araya gelince bütün mahalle masa üstüne yatırılıp, yüzlerindeki tüylere kadar eleştirilip dedikodusu yapılır. Tepeleri attı mı, bütün mahalle erkeklerini birbirine düşürürler. Hele bazı kadın tipleri vardır ki, gündüz komşular arasında ne olup bittiyse kocalarına aktarır. Tabii bire beş katarak. 

Tıpkı survivor kadınları gibi! 

Acun Ilıcalı’ nın hazırladığı “survivor” programının sıkı takipçisiyim. Herkes Nihat Doğan hakkında ama iyi, ama kötü birçok şey söylüyor. Ben sergilediği tepkiye hak veriyorum. Belki, survivor kadınlarının dolduruşuna gelmeseydi, Paskal Nouma’ nın da bu kadar saldırgan olacağı yoktu. Boşuna dememişler “kadının fendi, alemin erkeklerini yendi” diye! 

Nihat Doğan’ nın dediği gibi kadınların hırsa imparatorlukları altüst etmiş. Bu arada imparatorun da verilmiş sadakası varmış. :) 

Survivor kadınlarının bir başka hallerine de hayretler içindeyim. Gerçekten Asena gibi bir kadının piyonu olmuşlar. Piyonluk deyip geçmeyin, her kula nasip olmayan bir aptallık halleridir. Kimisi çok uyanık geçinir ama su katılmamış aptaldır. Anında gaza gelir, birilerinin oyuncağı olur çıkar. Nouma ve Derya da piyonluktan nasiplerini aldılar. 

Nihat Doğan’ ı aslında hiç sevmezdim ama artık seviyorum. Dediği gibi kadınların eteğinin altına saklanmadı. Açıkçası piyon olmadı. Bu arada bir Fransız’ın benim vatanımda bir Türk vatandaşına yetmiş milyonun önünde utanmadan, sıkılmadan saldırmasını ayrıca, kınıyorum. 

Nihat Doğan keşke diğer ünlü yarışmacıları tost arası kaşar gibi eritse… 

 
Toplam blog
: 5
: 1940
Kayıt tarihi
: 11.01.11
 
 

Adım DAVUT, soyadım DOĞRUCU... Yazılarımın doğruyu söyleyeceğinden şüpheniz olmasın. Söz uçar, yazı ..