Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '11

 
Kategori
Magazin
Okunma Sayısı
7326
 

Survivor kadınları…

Survivor kadınları…
 

Henüz daha genç bir delikanlıydım, rahmetli annem beni karşısına aldı. Aman oğul, sen kardeşlerinin en büyüğüsün. Senden daha küçük iki erkek kardeşin var. Aklında olsun, kesinlikle karılarınızı kendi aranızdaki sorunlara karıştırmayın. Âlim Allah kardeşlik ilişkileriniz tar imar olur, karılarınız yüzünden birbirinize düşersiniz. 

Anamın bu öğüdünü hiç unutmam. Kardeşlerimde anamın sürekli tekrarladığı bu öğüde aşina olduklarından, şükürler olsun asla aramıza hiçbir kadın yani karılarımız giremedi. 

Demem o’ ki birçok erkek bir araya gelir, asla birbirlerini çekiştirmez. Ama iki kadın bir araya gelince bütün mahalle masa üstüne yatırılıp, yüzlerindeki tüylere kadar eleştirilip dedikodusu yapılır. Tepeleri attı mı, bütün mahalle erkeklerini birbirine düşürürler. Hele bazı kadın tipleri vardır ki, gündüz komşular arasında ne olup bittiyse kocalarına aktarır. Tabii bire beş katarak. 

Tıpkı survivor kadınları gibi! 

Acun Ilıcalı’ nın hazırladığı “survivor” programının sıkı takipçisiyim. Herkes Nihat Doğan hakkında ama iyi, ama kötü birçok şey söylüyor. Ben sergilediği tepkiye hak veriyorum. Belki, survivor kadınlarının dolduruşuna gelmeseydi, Paskal Nouma’ nın da bu kadar saldırgan olacağı yoktu. Boşuna dememişler “kadının fendi, alemin erkeklerini yendi” diye! 

Nihat Doğan’ nın dediği gibi kadınların hırsa imparatorlukları altüst etmiş. Bu arada imparatorun da verilmiş sadakası varmış. :) 

Survivor kadınlarının bir başka hallerine de hayretler içindeyim. Gerçekten Asena gibi bir kadının piyonu olmuşlar. Piyonluk deyip geçmeyin, her kula nasip olmayan bir aptallık halleridir. Kimisi çok uyanık geçinir ama su katılmamış aptaldır. Anında gaza gelir, birilerinin oyuncağı olur çıkar. Nouma ve Derya da piyonluktan nasiplerini aldılar. 

Nihat Doğan’ ı aslında hiç sevmezdim ama artık seviyorum. Dediği gibi kadınların eteğinin altına saklanmadı. Açıkçası piyon olmadı. Bu arada bir Fransız’ın benim vatanımda bir Türk vatandaşına yetmiş milyonun önünde utanmadan, sıkılmadan saldırmasını ayrıca, kınıyorum. 

Nihat Doğan keşke diğer ünlü yarışmacıları tost arası kaşar gibi eritse… 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Walla Nihatın sorunu tam bu tarif edilen kadınlar gibi bir çeneye sahip olmasıdır.Sıtma görmemiş bir çene.. Durmadan lider olma isteği başkalrının üstünlüğünü çekememe hırsları.. Onlar yüzünden nihat bu durumda .. Zaten nefret ederdim nihattan burda o dayak yedikçe için yağları eridi.. Çok saçma ve vahşice biliyorum ama içimden bitane daha vur be pascal demekten kendimi alamadım..Onda o çene olduktan sonra nouma gibisinden tekmede yerrrrrrr ...... ;) gerisi belli :)

zeynep akin 
 12.05.2011 8:44
Cevap :
Bir insanın hitabeti kuvvetli ve konuşuyor olması haksız olduğu anlamına gelmemeli Zeynep hanım. Liderlik vasıfları taşıması insanın doğuştan aldığı bir özelliktir. Her kula nasip olmuyor. Nihat konusuna gelince. Bende sizin gibi sevmezdim fakat gösterdiği performansa ve doğru konuşmalarını görünce sevmeye başladım. En azından bir erkeğe yakışır davranıyor. Şiddeti destekliyor olmanız sizin açınızdan üzücü. Gösteriyor ki adaletsiz bir kişiliğiniz var doğruları tespitte sorun yaşıyorsunuz. Seyredipte gerçekleri görememek bence önemli bir sorun. Size tarafsız bir gözle izlemenizi ortada gelişen tahrik oyunlarıni hatırlamayı tavsiye ediyorum. Saygılar  12.05.2011 14:33
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 5
Toplam yorum
: 5
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 1926
Kayıt tarihi
: 11.01.11
 
 

Adım DAVUT, soyadım DOĞRUCU... Yazılarımın doğruyu söyleyeceğinden şüpheniz olmasın. Söz uçar, yazı ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster