Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '15

 
Kategori
TV Programları
 

Survivor Turabi'ye kamyon arkası söz önerileri

Survivor Turabi'ye kamyon arkası söz önerileri
 

turabi'ye kamyon arkası öneriler


Türkiye'de yarışma programlarına damga vuran insanlara bir bakın. Hiç biri karakteriyle, efendiliğiyle, saygınlığıyla damga vurmamıştır. Tam tersi kavgacı, hırslı, ortalık karıştıran, onu bunu karalayan kişiler damga vurmuştur. BBG yarışmalarından, Pop Star yarışmalarına ve Survivor birincilerine bakın bu hep böyle olmuştur. Bunu iyi bilen survivor yarışmacısı Turabi'de yarışma birincisi karakterine uygun hareket ettiği için geçen sene birinci olmuş ve Survivor All Star yarışmasına da damga vurmaktadır. 

Turabi bununla da kalmamış daha da dikkat çekmek için bilindik günlük kamyon arkası lafları yarışma öncesi ezberleyip; elinde de adada yapıan tesbih ve asası ie kamyon arkası sözleri söylemektedir. Bir elemede Begüm'ün '' 3-5 tane ezberlenmiş sözle, kamyon arkası lafıyla adam ounmuyor'' demesi Surivor'e damga vurmuştu. 

Turabi'nin son zamanlarda yaptığı kamyon arkası sözere yaptığı ünü görünce, bundan sonra yarışmalara katılacak olan yarışmacılara ve bundan sonraki yaşamında da kullanması için Turabi'ye kamyon arkası sözerden bir demet sunalım dedik.

3 aylık Survivor dediler; kazanamazsam  yemek vermediler...

Açlıktan ağlayacaksan Survivor'da oynama... Yalnış yarışmadasın git Yemekteyiz'e...

Adada yavaş oyunda savaş...

Aklımızı alanı değil ( Hasan ) Aklımızda kalanı sevdik  ( Taner ) her zaman...

Barbi'ye ( Begüm ) değil... harbiye ( Hilmicem ) hastayız...

Baktın olmuyor Hakan efendi... O zaman benle yarışmayacaksın...

Begüm'ün gülüşüne Hasan'ın güneşine aldanma...

Ben delikanlı adamım bana sataşma...

Beni takip edene kadar; yarışmaları takip etseydin şimdiye karnımız doymuştu...

Beni yıkmaya gücünüz; yıkıldığımı görmeye ömrünüz yetmez..

Benim adım Turbo Turabi; Bileğimi bükemezsen dersin bana hep abi...

Bir sana, birde yarışmada kazandığım yemeğe hastayım...

Beni Türk Kebapçılarına emanet ediniz...

Benim adım Turabi; herkesten hızlıyım be abi...

Dominik'te okul yok; ama eleneni çok...

Elenipte gidenin arkasından ağlanmaz evlat...

Hakan... Oyunda yetişemezsen el salla...

Hakan gidişime; Hasan duruşuma hasta...

insanların etiket olduğu yere; biz fiyat koyarız...

Issız bir adadada yanıma almayacağım 3 şey; Hasan, Hasan yine Hasan...

Kasların güzel ama yarışmasını bilmiyorsun... 

Kaybedince içine dert olacaksa benle yarışma...

Kazan kazana bildiğin kadar; Çünkü yediğin kazandığın kadar...

Kazanmayı bilmeyen açlığı bilecek...

Kemanımın telleri hiç sevmem ben kelleri...

Korkuyorsan garanticisin...

Koyamadım hayatımı bir biçime, koyayım böyle hayatın içine...

Mecburum Ünlüleri geçmeye. Hasan'da doyacak ama açlıktan dermanım yok şimdi adam seçmeye...

O şimdi Survivor...

Ödül olarak kazandım bir kavanoz reçel, çok yemeyelim arkadaşlar bunlar da geçer...

Para bende bundan sonra kıro olucam...

Sen de hakkım kaldıysa kazandığım yarışmalara say...

Seni seviyorum diyen Begüm'e değil; Senin için ağlayan Hilmicem'e inan...

Survivor'e katıldım da ne oldu; Acun zengin oldu...

Survivor'dan elenip Türkiyeye gideceğime; yarışmaları kazanıp açlıktan geberir giderim...

Survivor'de ağır geldiyse yaşam; Firar et o zaman Hasan paşam...

Survivorse kaderim sonuna kadar giderim...

Survivorsun dediler, kuru bir ekmek bile vermediler...

Susuz bir adada gül olsan seni gözyaşlarımla sularım...

Turbo'ya adres sorulmaz...

Yarışmada hızlıyız, yemekte yavaş; biz Gönüllüleriz be arkadaş...

Yarışmada yenersen beni; oyamada yerim ulan seni...

Yollar Doç'un; Hilmicem bastır koçum...

 

 
Toplam blog
: 138
: 10449
Kayıt tarihi
: 03.06.10
 
 

Müzik dinlemek (Türkçe Pop) ve futbol maçı (özellikle Beşiktaş maçları) izlemekten hoşlanıyorum. ..