Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '13

 
Kategori
TV Programları
 

Survivor ünlüleri Panama yolunda

Survivor ünlüleri Panama yolunda
 

Yaptığı tüm programları sevilen usta yapımcı Acun Ilıcalı, Yetenek Sizsiniz Türkiye birincisini belirledikten sonra Survivor için yeni dönemin kapılarını araladı ve ünlüler Panama yolunda Havaaalındaydı.

Survivor, dünyanın en zor yarışması mı bilinmez ama izlemesi keyif dolu olduğu ortada. Ben de merakla bekliyorum, bu sene kim kiminle grup olup, diğerlerine kafa tutacak bakalım. Ya da bu sene de geçen sene olduğu gibi: "Bize yemek verdiler." iddaasında bulunacaklar mı?

Yemek verdiklerine şahsen ben inanıyorum, ama yine de izliyorum. Verilmeme gibi ihtimal yok çünkü.

Havaalanında ünlüler Check-in işemleri sırasında bir ara bavulunu açan Doğukan Manço'nun yanına aldığı ilaçlar dikkat çekerken Manço ''tansiyon ilaçları, doping ya da vitamin değil'' açıklaması ile olası bir yanlış anlamanın önüne geçti.

Dağhan Külegeç, arkadaşları ile birlikte aynı karede yer almak istemedi. Külegeç tepkisini "Kimseye durup poz vermek zorunda da değilim. Yanılıyorsam düzeltin. Buna mecbur değilim öyle değil mi?'' sözleriyle dile getirdi.

Manken Irmak Atuk; ''Yarışma için özel bir diyet yapmadım, ancak beni en çok zorlayacak şeyin açlık ve özlem olacağını düşünüyorum.''

Bennu Gerede ise ''Heyecan ve adrenalini seven bir insanım. Çocukları aileme emanet ettim. İlk kez onlardan bu kadar uzak kalacağım. Yarışma öncesinde bir süre özel bir diyet programı uyguladım ancak daha sonra sıkılıp bıraktım. Başarılı olacağıma inanıyorum. Adrenalin ve heyecanı yaşamak, onu hissetmek istiyorum.''  şeklinde duygularını dile getirdi.

Survivor bu yıl 17 Mart'ta Star'da yayında! Kaçırmayın!

 
Toplam blog
: 90
: 2496
Kayıt tarihi
: 03.11.12
 
 

Kafasına takılan her konuyu sonuna kadar araştırmaya üşenmeyen, bildiklerini, öğrendiklerini ve i..