Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Sus Biliyorum

Sus Biliyorum
 

Sen benim içinGüzel bir yabancı şarkısın.Sus…


Belki seni hep seveceğim
-yani eskimeyen eski seni-
Ama, yine de seni hiç affetmeyeceğim
Çünkü; çok acı çektirdin bana, gittin;
Çukurova’nın orta yerinde
Yalnız bıraktın beni.

Bu gün sana kibar davrandımsa
Bu, elimde olmadığı içindir;
Adliye sarayı merdivenlerinde,
Ne güzeldik üçümüz yan yana yürürken.
Acı beni bir dağ bilir, ben de seni.

Ama sus, bir şey söyleme;
Sonsuzluk gibi
Benim Toroslar’ın uzattığı eli
Amanı bilen Amanos dağlarım var.

Kendime hep kızıyorum;
Ömür boyu sürecek bir aşkı
Neden özenle koruyamadım diye.

Az önce ağır bir halay çektim
Geceyi biraz daha çok sevdim
Tarla yolundaki
Ayağımın altındaki
Çakıl taşlarının seslerini de çok sevdim.

Keşke bu kadar unutulmaz olmasaydın
Ah keşke koca burunlu çirkin şey
Ellerin hâlâ çok güzel.

Sus, biliyorum
Sen benim için
Güzel bir yabancı şarkısın.
Susss…

Ferudun Ergan
01.09.2010

 
Toplam blog
: 18
: 323
Kayıt tarihi
: 24.04.10
 
 

Gerçek adım Ferudun Ergan'dır, Osmaniye ilinde yaşarım, bekarım, hizmet işleri yapan aile şirketimiz..