Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Sus desen susar mıyım?

Sus desen susar mıyım?
 

Alıntı.


 
Kalbimi tüm çıplaklığıyla senden soymak istesem?
Koşsam yalın ayak, aşk çığlığının hüznünden
Dikeninden, ters yüz eden sözünün her birinden
Külünden doğan değil mi ki Anka'sın!
 
Seni yüreğim silkelemeyi başaramadı
Dar alanda ki kısa paslaşmaların kurbanıydım 
Sevmemin suçu şairine münhasır.
 
Yıllar kendi gücünü dolu dizgin
Sevdamızın üzerinde ben olarak denemişse
Yardımcısı da sen değil miydin 
At başı önünde, yelesiyle tozutup giden?
 
Ah minel aşk
Bazen benim rengim-sin bazen de yaban elin
Kızıl döngüsünde kalmaksa aşkın
Kaldım işte, gözün değil gözlerin aydın!
 
Göz bebeklerim  yol çekiyor bekle
Bekle ki, davetimin davetlisi gelsin
Sınanmayan sabrımı, bilen varsa sınasın!
 
Çapraz ateş kurşunum gelir mi sana sözüm
Kime ne yarar desem de, gürleyip akar bağrım. 
 
Çok sesli gaydam harfinde hecesinde
Sus desen susar mıyım
Zakkum akıp durur, canana olmayan güvenim.
 
Mahrumiyet bölgesi sancır senli sol yanım
Soyunup dökünsem de 
Kıyısında zor canım
Şahikalar-dan yüce neden uçulur bilmem
Zehir zemberek sözüm ağılı dağım taşım
 
Duydum ki zigoynası 
Tefin de beni söyler ben çalarmış
Yangın olurmuş, oynak özü zil feveran 
Sen iddiası doyumsuz, arada içi çeken inançsız!
 
Oysa; 
Ben ayak bileklerimden sen prangalıyken 
Pervaneye kapılan kelebek raksında can verendim
Canı canından, sevgiliden çekilen!
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..